تیناشه عنوان Wynwood Pride 2023 را در میامی منتشر خواهد کرد



Wynwood Pride پنجمین سال خود را جشن می گیرد و به لطف فرماندار ران دیسانتیس “جنگ در بیداری”، این احتمال وجود دارد که تفاوت قابل توجهی داشته باشد.

SB 1438 که به تازگی تصویب شده است، به اصطلاح “ممنوعیت کشیدن”، که برای سازمان دهندگان رویدادی که “آگاهانه یک کودک را برای اجرای زنده بزرگسالان پذیرفته اند”، جرایم جنایی را تعیین می کند، در حال حاضر تأثیر وحشتناکی بر جشن های پراید در سراسر ایالت دارد. رژه غرور Stonewall و فستیوال خیابانی در Wilton Manors، یکی از بزرگترین رویدادهای غرور در ایالت در مهم ترین جامعه LGBTQ آن، یک کد لباس اضافه کرده است که شرکت کنندگان، مجریان و فروشندگان رژه را از پوشیدن لباس جنسی ممنوع می کند. لباس پوشیدن یا انجام حرکات وسوسه آمیز، برای اطمینان از اینکه آنها با قانون قهقرایی مغایرت ندارند. شهرهایی مانند پورت سنت لوسی نیز جشن‌های پراید خود را کاهش داده‌اند و سیاستمداران و دولت‌ها در سراسر ایالت نگران هستند که این قانون بتواند به همه جشن‌های پراید در فلوریدا پایان دهد. جو ایجاد شده توسط قانون اجباری DeSantis باعث شده است که توصیه های سفر توسط سازمان های حمایتی مانند NAACP و Equality Florida صادر شود.

امیدواریم شرایط برای Wynwood تغییر چندانی نکند. این رویداد در گذشته بیش از 18 بوده است و امسال نیز خواهد بود، و جزء درگ شو جشنواره، Miss Toto’s FunDimension، به دو شکل شناسایی نیاز دارد. همچنین تیناشه، ستاره R&B را به عنوان تیتر جشنواره در روز شنبه، 10 ژوئن، در Oasis Wynwood استخدام کرده است.

میزبانی از دیواهای مشهور پاپ به موضوع جشن غرور حوزه هنری تبدیل شده است. نسخه 2021 اجراهایی از Charli XCX و دی‌جی هانی دیژون موسیقی هاوس را به نمایش گذاشت، در حالی که سال 2022 با مجموعه سقط‌شده ابدی جنجالی Azealia Banks خدشه‌دار شد. خواننده رپ «212» با دو ساعت تأخیر روی صحنه رفت و چهار آهنگ را اجرا کرد و بعد از اینکه میکروفنش قطع شد شروع به اجرای یک تاند و تار کرد که هدفش برگزارکنندگان جشنواره بود.

تیناشه انتخابی بسیار کمتر بحث برانگیز است. این خواننده بیشتر برای آهنگ “2 On” با Schoolboy Q شناخته می شود و در آهنگ های کالوین هریس و بریتنی اسپیرز نیز حضور داشته است. او به تازگی در راه اندازی مجدد ظاهر شده است تخت خواب ام تی وی و فوربس لیست 30 زیر 30 سال. تای ساندرلند، دی‌جی/طراح پارتی مستقر در نیویورک و تعدادی استعداد دیگر که هنوز آشکار نشده‌اند، به او می‌پیوندند.

این جشنواره همچنین میزبان چند رویداد دیگر است. Miss Toto’s FunDimension که قبلا ذکر شد جایی است که یکی از مشهورترین درگ کوئین های میامی میزبانی خواهد کرد. مسابقه درگ Ru Paul ستاره‌ها، مبارزات همگام‌سازی لب، نمایش مد، و موارد دیگر در جمعه، 9 ژوئن. Wynwood Pride با یک مهمانی استخر در Arlo Wynwood با حضور دی‌جی‌های محلی مانند Terence Tabeau در روز شنبه، 3 ژوئن آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود رویدادهای بیشتری اعلام شود، بنابراین wynwoodpride.com را برای زمان‌بندی به‌روز بررسی کنید.

پراید وین وود. با تیناشه و تای ساندرلند. 5 بعدازظهر شنبه، 10 ژوئن، در Oasis Wynwood، 2335 N. Miami Ave., Miami; oasiswynwood.com. قیمت بلیط از طریق dice.fm 20 تا 100 دلار است.




دیدگاهتان را بنویسید