جولیا و هنری در مرکز شهر میامی با ۲۶ بار و رستوران افتتاح می‌شود


مکانی را تصور کنید که می‌توانید صبح به آنجا برسید و در حین حرکت در ونتانیتای پیاده‌روی صبحانه بخورید، برای ناهار برگردید در حالی که مشغول انجام برخی کارها در یک فضای کاری مشترک هستید، با دوستان خود برای ساعاتی خوش ملاقات کنید، به موسیقی‌دانان گوش دهید که در استودیوهای ضبط در محل تمرین می‌کنند. و شام را در یک رستوران روی پشت بام با غذاهایی که توسط یک سرآشپز مشهور جهانی تهیه شده است میل کنید.

سپس، اگر به آن علاقه دارید، یک کوکتل در محل برگزاری آخر شب که تقریباً به صورت شبانه روزی باز است بخورید.

همه اینها به زودی به لطف یک مجتمع سرگرمی آشپزی در مقیاس بزرگ که درهای خود را در منطقه تاریخی رو به رشد مرکز شهر میامی در اوایل ماه آینده باز می کند امکان پذیر خواهد شد.

جولیا و هنری، که این هفته اعلام کرد که درهای خود را به طور رسمی در روز شنبه، 3 ژوئن به روی عموم باز می کند، از مفاهیم غذا و نوشیدنی جدید و آشنا به شهر جادویی استقبال می کند.

در اکتبر 2022، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک پروژه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به نام مدرسه نهنگ ها به تبدیل یکی از بناهای تاریخی شهر – که در ابتدا در سال 1936 ساخته شده بود – به یک مکان سرگرمی آشپزی چند سطحی تبدیل می شود. امروز، ساختمان 59000 فوت مربعی دارای ارزش تخمینی 49 میلیون دلار است که سالانه 800000 بازدید کننده را نوید می دهد.

ساختمان تاریخی Walgreens در 200 East Flagler Street در سال 2018 توسط Stambul Development خریداری شد. دانیل پنا جیرالدی، هماهنگ کننده عملیات استانبول و یکی از بنیانگذاران مدرسه نهنگ ها، می گوید: در آن زمان، ایده این بود که «با احیای شهرت خیابان فلاگلر برای تبدیل شدن به مرکز فعالیت های سابق، گذشته را احیا کنیم و آینده مرکز شهر را بسازیم».

جولیا و هنری که در قلب مرکز شهر قرار دارد، بیشتر از یک مقصد آشپزی طراحی شده است. Giraldi اضافه می کند که هدف اصلی آن تشویق تغییرات مثبت در مرکز شهر میامی در عین احترام به ریشه های ساختمان و نیازهای فعلی جامعه است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

بازار آبجو باکس الدر کرافت در طبقه دوم جولیا و هنری

عکس جولیا و هنری

طبق گفته اداره برنامه ریزی شهر میامی، این ساختمان در دوران رکود ساخته شده است. در آن زمان، رونمایی از یک فروشگاه دارویی 5 طبقه Walgreens نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی به مبلغ 1.5 میلیون دلار بود و به عنوان شاهدی بر اعتماد به آینده شهر تلقی می شد.

اکنون، جولیا و هنری قصد دارد همین کار را برای دوران مدرن انجام دهد.

جیرالدی می گوید: «ما جولیا و هنری را طوری طراحی کرده ایم که یک سالن تمام روز باشد. “این تجربه برای هر پنج حواس جذاب خواهد بود.”

با حرکت رو به جلو، King Goose Hospitality مستقر در میامی بر این مکان هفت سطحی نظارت خواهد کرد که چندین سال برنامه ریزی شده است.

آندریا پترسن، مدیر عامل هتل کینگ گوس می گوید که گروه در تلاش برای ایجاد یک تجربه منسجم در داخل ساختمان در پشت صحنه کار کرده است. زمان جدید.

پیترسن به اشتراک می‌گذارد: جولیا و هنری راهی عالی برای مردم برای تجربه آنچه که میامی تبدیل شده است – یک مرکز سرگرمی و آشپزی است که همه فرهنگ‌ها، مناطق و استعدادهایی را که به اینجا می‌آیند را نشان می‌دهد. “این یک تجربه با کیفیت متمایز است که بسیار با جمعیت مرکز شهر هماهنگ است. این مکانی است که مردم محلی در آن جمع می شوند و مکانی است که گردشگران احساس می کنند محلی هستند.”

جولیا و هنری که برای به نمایش گذاشتن یکی از بزرگترین سرآشپزهای کشور در زیر یک سقف طراحی شده است، 26 انتخاب مختلف آشپزی ارائه می دهد. مشتریان می توانند از طریق منوهای تهیه شده توسط سرآشپزهای برنده جایزه James Beard و خالقان با استعداد که توسط 50 رتبه برتر جهان شناخته شده اند، انتظار سفری لذت بخش داشته باشند.

تحسین‌شده‌ترین سرآشپزهای صحنه آشپزی میامی، از جمله میشل برشتاین و خوزه مندین، که در کنار نام‌های شناخته‌شده بین‌المللی مانند شیرینی‌پز فرانسوی یان کوورور، رستوران‌دار آمریکای لاتین، توماس کالیکا، و رنزو گاریبالدی، برترین توک پرویی خدمت خواهند کرد، بخشی از این اکشن خواهند بود.

برنشتاین مرغ سرخ شده معروف خود را در Michy’s Chicken Shack عرضه خواهد کرد. همچنین توسط برنشتاین یک مکان ناهار تمام روز به نام Luncheria است که او آن را به عنوان “یادداشت عاشقانه برای میامی و فرهنگ لاتین چند قومیتی آن” توصیف می کند.

کالیکا، کاندیدای «بهترین سرآشپز» آمریکای جنوبی، اولین رستوران آمریکایی خود، Mensch را افتتاح خواهد کرد. منش با یک تغییر معمولی در رستوران سطح بالای خود، Mishiguene (رتبه 18 در 50 بهترین رستوران آمریکای لاتین) نظر خود را از غذاهای تازه مدیترانه ای با تأثیرات جهانی ارائه می دهد.

و گاریبالدی میامی را با Osso معرفی خواهد کرد که برای شش سال متوالی در فهرست 50 بهترین رستوران آمریکای لاتین قرار گرفت. در این قصابی و رستوران مرتفع که یکی شده است، غذاخوری‌ها می‌توانند تکه‌های مرغوب گوشت، از ریبای کبابی گرفته تا سوسیس‌های خانگی طعم‌دار پیدا کنند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Tacotomia اثر کارلا هویوس در جولیا و هنری

عکس جولیا و هنری

مندین نظر خود را در مورد همبرگر مشترک با ژوئن ارائه خواهد کرد، که وعده استفاده از مواد لذیذ و طعم های جهانی جسورانه را می دهد. این سرآشپز همچنین پشت سر هیچی هایکا، یک مفهوم سریع گیوزای معمولی است که از اکتشاف کوفته‌های اتوسواری او در سراسر جهان الهام گرفته شده است.

در ماه های آینده، پشت بام جولیا و هنری به زودی خانه تورنو سوبیتو توسط ماسیمو بوتورا، سرآشپزی با مؤسساتی خواهد بود که سه ستاره میشلین را به خود اختصاص داده اند. مشمول او، سرآشپز برناردو پالادین، که سرپرستی اولین رستوران با ستاره میشلین دبی، تورنو سوبیتو را بر عهده داشت، سکان هدایت تورنو سوبیتو میامی را بر عهده خواهد گرفت، مفهومی که از تعطیلات ساحلی دوران کودکی بوتورا در ریمینی الهام گرفته شده است.

برای ایمبیبرها، هر طبقه تجربه بار جدیدی را ارائه می دهد. ایده: به مهمانان مجموعه‌ای عالی از شراب‌های ویژه، آبجوی دست‌ساز، و کوکتل‌های دست‌ساز با منوهایی که برای ارائه نوشیدنی ایده‌آل برای نمایش در کنار مفاهیم آشپزی منحصربه‌فرد هر طبقه تنظیم شده است، ارائه دهید.

از درهای اصلی جولیا و هنریز عبور کنید و La Época از شما استقبال خواهد کرد، یک بار شراب طبیعی واقع در پایه برج شراب سه طبقه بلند با منوی تهیه شده توسط سوملیه و شراب معروف شراب طبیعی. -صاحب آشپزخانه NIU، کارینا ایگلسیاس.

بار قدیمی آبجو صنایع دستی میامی BoxElder که درهای فضای Wynwood خود را در سال 2021 بست، در طبقه دوم بازگشایی خواهد شد. در شکل واقعی بازار، جشنی از آبجوی دست‌ساز و آبجوسازان بزرگ پشت آن، با شیرهای چرخان و مجموعه‌ای از آبجو در قوطی‌ها و بطری‌های آبجوسازی در داخل و سراسر کشور خواهد بود.

Lasseter که به عنوان ادای احترام به یکی از اولین بارهای میامی نامگذاری شده است، یک تجربه کوکتل مجلل را در طبقه سوم سالن با منوی مدیریت شده توسط Unfiltered Hospitality ارائه می دهد.

به زیرزمین بروید و Jolene را خواهید دید، یک مکان تفریحی شبانه پر انرژی و با تم قدیمی در زیرزمین جولیا و هنری. Jolene با سرپرستی BarLab، منوهای گروه برنده جایزه را در کنار نمایش های محلی و موسیقی رقص جهانی از طریق یک سیستم صوتی پیشرفته برای کسانی که به دنبال رقص بعد از ساعت کاری هستند به نمایش می گذارد.

مهمتر از همه، مهمانان این فرصت را خواهند داشت که یادگاری از گذشته را در یک محیط مدرن گرامی بدارند.

گیرالدی می‌گوید افتتاح جولیا و هنری لحظه‌ای بی‌نظیر است، جایی که یک فانوس دریایی سابق که به‌خاطر آب‌نمای سودا و بستنی‌فروشی ۸۸ فوتی‌اش در خیابان اصلی شهر در حال رشد میامی شناخته می‌شود، اکنون سرگرمی تمام روز خواهد بود. و مقصد آشپزی برای مردم محلی و گردشگران به طور یکسان.

جیرالدی می‌گوید مهم است که تاریخ این ملک و میامی را در هر مرحله از پروژه بازسازی، از نام گرفته تا استفاده از آن، گرامی بداریم. طی چندین سال گذشته، استانبول بالاتر از کدهای حفاظتی تاریخی شهر که برای حفظ دقیق هر یک از اجزای مهم تاریخی از اموال نمادینی که او به اشتراک می‌گذارد، بالا رفت.

Giraldi با حفاظت از بناهای تاریخی غریبه نیست و با مأموریت احیای گذشته با امید ایجاد آینده ای مرفه برای مرکز شهر با بازگرداندن خیابان فلاگلر به مرکز فعالیتی که زمانی بود، این پروژه را آغاز کرد.

جیرالدی می‌گوید: «ساختمان‌های تاریخی مصنوعات فرهنگی هستند که داستانی از گذشته ما را روایت می‌کنند و ما مسئولیت داریم که آن‌ها را برای آینده حفظ و تطبیق دهیم. “حفاظت به این معنا نیست که ساعت را به عقب برگردانیم. بلکه یافتن راه هایی برای مرتبط ساختن بناهای تاریخی با نیازهای مدرن و در عین حال حفظ اهمیت تاریخی آنهاست.”

جولیا و هنری. 200 E. Flagler St., Miami; juliaandhenrys.com.




دیدگاهتان را بنویسید