مصاحبه با مهرو در تور او با درموت کندی



اگرچه او می‌تواند به خاطر بیاورد که در کودکی برهنه در اتاق نشیمن خود برای آهنگ The Middle از جیمی ات ورلد رقصید، اما تا زمانی که مهرو خواننده و ترانه‌سرا فیلم زندگینامه جانی کش را دید. بر روی خط راه برو در دوران نوجوانی اشتیاق به گرفتن گیتار داشت.

او می‌گوید: “آن فیلم زندگی و دیدگاه من را تغییر داد. باعث شد بفهمم چقدر می‌توانی کسی را به خاطر خودش بودن تحسین کنی. دنیا می‌تواند به تو به خاطر آنچه هستی احترام بگذارد.” زمان جدید از طریق تلفن از دالاس، جایی که او قرار است بعد از ظهر همان شب اجرا کند.

در حالی که همیشه یک گیتار در اطراف خانه کودکی او در جنوب کالیفرنیا وجود داشت، تا زمانی که او کانال مرد سیاهپوش وواکین فینیکس را تماشا کرد، سعی کرد آن را به صدا درآورد.

مهرو می گوید: «در دبیرستان من چیزی به نام «در خانه» وجود داشت که مردم در خانه خود کنسرت برگزار می کردند. مردم شعر می خواندند یا می خواندند. “من “فولسوم بلوز زندان” را اجرا کردم. من عصبی بودم، اما این بسیار رضایت بخش بود. آن آهنگ زمان زیادی را برای یادگیری از من گرفت، اما نوشتن آهنگ های خودم از آنجا شروع شد.”

چند سال بعد، و در سال 2023، او آلبوم عالی خود را در سال دوم منتشر کرد. گوشه های تاریک و کیمیاگری. این یک رکورد آرام و درون‌نگر است که یادآور آلبوم‌های قدیمی تحت تأثیر فولکلور نیک دریک یا اسپارکل هورس است، اگرچه مهرو می‌گوید این آلبوم هیچ تأثیر مستقیمی ندارد.

او می افزاید: “این نقطه اوج همه چیزهایی است که تا به حال شنیده ام. هیچ مفهومی برای آلبوم وجود ندارد؛ این بیشتر مجموعه ای از آهنگ هاست که در آن هر آهنگ از منبع یا کانال متفاوتی آمده است.” “پروژه های سال دوم همیشه برای یک هنرمند کار دشواری است. چه کاری می خواهید انجام دهید؟ کجا می خواهید بروید؟ من نمی خواستم یک صدا را انتخاب کنم. بیایید هر طرف را نشان دهیم – بازیگوش، جدی، هوس انگیز. این یک نمایش است که روح من را به طور کامل نشان می دهد.”
چهارمین قطعه آلبوم، “Exploding” به بررسی یک رابطه گذشته می پردازد. مهرو توضیح می‌دهد: «این آهنگ الهام‌گرفته از علاقه‌ای بود که به‌طور قابل توجهی از من قدیمی‌تر بود، و درباره دیدن چیزی، آرزوی آن و ناتوانی در به دست آوردن آن.

ویدیوی «انفجار» که این جوان 23 ساله کارگردانی مشترک آن را بر عهده داشت، در اتاق تدوین شکل خود را پیدا کرد.

او می‌گوید: «ما می‌خواستیم بیانیه‌ای بدهیم، اما نمی‌دانستیم این بیانیه چیست. “ما فیلم‌های زیادی را مرور کردیم و بیانیه‌ای از تمایلات جنسی و آنچه تلویزیون تداعی می‌کند اما به مردم اجازه نمی‌دهد آن را بیان کنند، پیدا کردیم. همچنین درباره آن چیزی است که در درون ما نمی‌توانیم ببندیم، جنبه تاریک ما.”

به قدری فیلم اضافی روی کف اتاق برش باقی مانده است که مهرو در حال به هم پیوند زدن برش های متناوب برای موزیک ویدیو است.

با این حال، تمرکز اصلی او بر روی تور است و به عنوان افتتاحیه درموت کندی، خواننده و ترانه‌سرا ایرلندی، مهرو را به مرکز هنرهای نمایشی Broward در روز سه‌شنبه، 30 مه، برای اولین نمایش فلوریدا می‌آورد. می توانید از مهرو و گروه سه نفره اش انتظار داشته باشید که در طول اجرای زنده خود، اصالت، آسیب پذیری و احساسات خام را کانالیزه کنند. او مطمئن است که موسیقی او به اندازه کافی قوی است که این نمایش بتواند طرفداران جدیدی را جذب کند.

او می گوید: «بدون هیچ انتظاری بیایید و به موسیقی فرصت بدهید. ببینید آیا این می تواند بر قلب شما تأثیر بگذارد و آن لحظه خاصی از زندگی شما را مشخص کند.»

درست همان کاری که واکین فینیکس در نقش جانی کش زمانی برای او انجام داد.

درموت کندی. با مهرو ساعت 7:30 بعد از ظهر سه‌شنبه، 30 مه، در مرکز هنرهای نمایشی Broward، 201 SW Fifth Ave., Fort Lauderdale. 954-462-0222; browardcenter.org. قیمت بلیط از طریق ticketmaster.com 39.50 تا 59.50 دلار است.




دیدگاهتان را بنویسید