کلوپ شام اجتماعی 27 در محله هاوانا کوچک میامی افتتاح می شود


سرآشپزان جاستین شرر و لیستی لامپالا با ارائه غذاهای مدرن از غذاهای سنتی کوبایی در رستوران صمیمی Calle Ocho Doce Provisions، نام خود را به دست آوردند. این رستوران آنقدر محبوب بود که مکان دومی را در دورال افتتاح کردند.

اکنون، شرر و للامپالا آماده هستند که با باز کردن Social 27، یک کلوپ شام کوبایی با منویی که غذاهای کوبایی با حال و هوای میامی را ارائه می‌کند، غذا و موسیقی را با هم ترکیب کنند.

به گفته شرر، هدف این است که یک نسخه بزرگسال از یک رستوران داشته باشیم و به مکانی گسترش دهیم که به آنها آزادی آشپزی را بدهد تا غذاهای مختلف بسازند، موسیقی زنده داشته باشند و مهمانان بیشتری را برای لذت بردن از آن در اختیار داشته باشند.

“این یک منوی جالب است، ما ذوق، طعم و مزه زیادی داریم، اما همچنین ارزش زیادی داریم. ما می‌خواهیم مردم با خوشحالی آنجا را ترک کنند، ما می‌خواهیم که همچنان مانند Doce Provisions باشد، جایی که مردم احساس می‌کنند از آن استقبال می‌کنند، و خدمات ارائه می‌شود. شرر می گوید: عالی است. اما Social 27 مواد اولیه با کیفیت بالاتر، کوکتل های با کیفیت بالاتر و منوی وسیع تری ارائه می دهد. زمان جدید.

منوی جدید، که ساخت آن ماه ها طول کشید، غذاهای کوبایی با پیچ و تاب میامی را ارائه می دهد. به گفته سرآشپزها، غذاهای ضروری شامل بیسکوی جیبا (خرچنگ)، تیرادیتو سینفوگوس، برانزینو پایدار و ماهی قزل آلا Verlasso که از پاتاگونیا تهیه شده است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

میگوی ببر غول پیکر با خرچنگ و کرم ماریسکو در Social 27

عکس اجتماعی 27

للامپالا می گوید: «این یک منوی سنتی کوبایی نیست زمان جدید. “من فکر می کنم، در عوض، ما انتخاب کردیم که غذایی را درست کنیم که دوست داریم بخوریم. بنابراین این چیزی است که ما به مشتریان خود ارائه خواهیم کرد.”

للامپالا، که اهل کوبا است، گفت که می‌خواهد مجموعه‌ای از کوکتل‌های کلاسیک کوبایی را انتخاب کند. او از دوستانش در خانه خواست تا دستور العمل ها را تا حد امکان معتبر باشند. کوکتل‌ها شامل «کوبایی قدیمی»، برداشتی از مد کلاسیک، موهیتو «کوبانو»، پینا کولادا کلاسیکو و لیمونچلو اسپریتس است.

Social 27 دارای ظرفیت حدود 150 میهمان خواهد بود، با 48 صندلی در پاسیو جلو و 20 صندلی در بار، با درهای کشویی که به خیابان های هاوانای کوچک باز می شوند.

این رستوران در طول هفته از ساعت 20 دی جی برای شام و در تمام روز یکشنبه و موسیقی زنده در ساعت 20:30 در روزهای جمعه و شنبه خواهد داشت. همچنین برانچ از ظهر تا 3:30 بعد از ظهر در روزهای شنبه و یکشنبه سرو می شود.

شرر و لامپالا گفتند که Social 27 با کمک دوستان و خانواده امکان پذیر شد. به عنوان مثال، طبق گفته Llampalla، صاحبخانه آنها یک “سوپر مشتری” از Doce بود. نقاشی های دیواری که دیوارها را تزیین می کند توسط دوست للامپالا، هنرمند دیانا “دیدی” کنترراس خلق شده است. او می‌گوید: «خوشحال است که دوستانی داشته باشی که شما را آنقدر دوست دارند تا به شما کمک کنند عشق را در چنین مکانی قرار دهید.

اجتماعی 27. 2555 SW Eighth St., Miami; social27miami.com.




دیدگاهتان را بنویسید