میامی هیت پس از دو باخت در فینال کنفرانس شرق دوباره گروه بندی کرد



ضرب‌المثلی در ورزش وجود دارد که هشدار می‌دهد تیمی که بر حریف چیره می‌شود در خطر است که به آن‌ها اجازه دهد تا اعتماد به نفس خود را به دست آورند. با غذای خود بازی نکنید.

پس از دومین باخت متوالی مقابل بوستون سلتیکس که منجر به شکست سری میامی به 3-2 در فینال کنفرانس شرق شد، می توان گفت که هیت به این توصیه حکیمانه توجه نکرد.

قرارگیری نامناسب در معرض بیماری

هجوم سبدهای سه امتیازی سلتیکس و چرخش های هیت شخصیت های اصلی شکست 110-97 میامی مقابل بوستون در مرکز تی دی بانک در پنجشنبه شب بودند. به همان اندازه که هیت در برد 128-102 در بازی 3 در میامی باعث شرمساری سلتیکس شد، در بازی 5 نیز در انظار عمومی از بوستون خسته شدند.

امتیاز بازی 5، اگرچه کج‌رو است، به‌طور کامل نشان نمی‌دهد که شرایط سخت برای Heat چگونه بوده است. بازی‌های بدی وجود دارد، اما هر چیزی که دیشب به نمایش گذاشته شد، احساس می‌کرد که پس از خوردن یک لیتر آب صدف فاسد نیوانگلند، در Beantown غرق شده است. FCC باید به بررسی عطف به ماسبق برچسب زدن هر گونه تکرار بازی PG-13 بپردازد.

وقتی از جیمی باتلر پرسیده شد که دقیقاً چه اتفاقی برای تیمی افتاده است که سه بازی اول این سری را بردند، جیمی باتلر بینش عمیق زیادی در مورد X و O ارائه نکرد.

باتلر گفت: “ما فقط باید بیرون بیاییم و از پرش سخت تر بازی کنیم.”

“پس همانطور که همیشه می گویم، همه لبخندها خواهند بود. ما آن را بسیار، بسیار، بسیار ثابت نگه می داریم، زیرا می دانیم که در بازی بعدی پیروز خواهیم شد.”

اریک اسپولسترا، مربی تیم هیت، گفت که تیم باید با استراتژی سلتیکس برای اعمال فشار بیشتر بر مرکز بام آدبایو، که در نیمه اول تلاش می کرد تا گام های خود را به دست آورد، سازگار شود.

اسپولسترا خاطرنشان کرد: “آنها ما را چندین بار با دست‌های سریع، برهنه کردن، چیزهایی از این قبیل در رنگ گیر کردند. ما باید آن را تقویت کنیم.”

هیت روز جمعه تعطیل است تا قبل از رویارویی با سلتیکس در مرکز Kaseya در میامی برای بازی 6 در روز شنبه، 27 می، ساعت 20:30، دوباره جمع شوند.

مرحله بعدی: آخرین موضع گیری دادگاه خانگی

سلتیکس و هیت به نوبت یکدیگر را شرمنده کرده اند، بنابراین تنها یک کار باقی مانده است: ببینید کدام تیم شنبه شب مانند جمعه شب را در Club LIV گذراندند.

آخرین چیزی که میامی به آن نیاز دارد، بازگشت به بوستون برای بازی 7 است. بازگشت به لانه هورنت که Beantown در یک اسلاید سه بازی پس از برتری 3-0 است، به منزله یک فاجعه در حال ساخت است.

هیت بهتر است برای بازیکنان سلتیکس یک هدیه مهیا کند و به آنها اجازه دهد فصل خارج از فصل را در بهشت ​​استوایی ما آغاز کنند.




دیدگاهتان را بنویسید