ران دیسانتیس Deepfaked Into Ladypants قسمت “The Office”


تشخیص ویدیوهای دیپ‌فیک از واقعیت ظاهراً روز به روز واضح‌تر و سخت‌تر می‌شود – و نامزد جدید ریاست‌جمهوری، ران دیسانتیس، بدون شک خوراک بی‌پایانی را برای شوخی‌های دیجیتالی که در استفاده از فناوری تقویت‌شده هوش مصنوعی مهارت دارند، فراهم می‌کند.

درست همانطور که دونالد ترامپ به شکل یک شاهزاده خانم مسابقه کودکانه تبدیل شد و باراک اوباما فرمانده توووک شد. پیشتازان فضا از طریق فناوری دیپ فیک، فرماندار فلوریدا نیز تغییر شکل خواهد داد.

با توجه به نام مستعاری که توسط افراد بدکار و بدون احترام به دفتر فرمانداری به او چسبانده شده است، دیسانتیس می تواند انتظار داشته باشد که به تعداد زیادی کاراکتر اضافه شود (شاید میتواد محبوب از نیروی گرسنگی نوجوانان آبی، برای شروع).

هیجینک های هوش مصنوعی از قبل آغاز شده است.

به نظر می‌رسد یکی از تهیه‌کنندگان دیپ‌فیک که از «C3PMeme» استفاده می‌کند، در صف اول ویدیوهای با مضمون DeSantis قرار دارد. او اخیراً از نرم‌افزار دیپ فیک برای تبدیل فرماندار فلوریدا به قسمت بدنام «Ladypants» از سریال کمدی NBC استفاده کرد. دفتر.

این ویدئو در همان روز پخش شد که یکی از DeSantis PAC تصاویر تغییر یافته‌ای از سخنرانی فرماندار سال 2022 را منتشر کرد و جت‌های جنگنده رایانه‌ای را به این نمایش اضافه کرد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

آن جت های جنگنده زمانی که DeSantis بود آنجا نبودند.

در کمدی کمدی، دیسانتیس شکل آن را به خود می گیرد دفترقهرمان اصلی داستان، مایکل اسکات (با بازی استیو کارل)، مدیر منطقه ای شرکت کاغذی داندر میفلین، که پس از فراخوانی سرکارگر انبار داریل فیلبین (کریگ رابینسون) از اعتراف به پوشیدن لباس شلوار زنانه خودداری می کند.

“این یک لباس قدرت است!” اسکات دیسانتیس اصرار دارد.

سپس دیسانتیس اسکات بازگو می کند که چگونه کت و شلوار را در حین جستجو در سطل خرید پیدا کرده است.

این شخصیت اصرار دارد: “همه از میان آنها تفنگ می زدند، و من یکی را گرفتم، و مناسب بود. بنابراین فکر نمی کنم این فقط یک کت و شلوار زنانه باشد.”

کنار هم قرار دادن فرماندار با اسکات در سطوح بسیار زیادی کار می کند – نه تنها به دلیل احساس ناامنی و اشتغال به مردانگی که ظاهراً این دو به اشتراک می گذارند، بلکه با توجه به تمایل فرماندار فلوریدا به انتخاب های تاسف بار کمد لباس که باعث ایجاد خوراک میم ها از پست سال 2022 شده است. -Hurricane Ian چکمه‌های سفید را به شکل بد بوت‌های گاوچرانی پاشنه بلند نشان می‌دهد و خرابکاری کت و شلوار خیاطی.

برای بدتر کردن اوضاع برای اردوگاه DeSantis، C3PMeme در توییتر این موضوع را منتشر کرد دفتر تقلید مسخره آمیز در روز پنج شنبه، 25 مه – صبح پس از اینکه دیسانتیس نامزدی ریاست جمهوری خود را در سال 2024 اعلام کرد و مصاحبه ای را با مالک توییتر، ایلان ماسک، تحمل کرد.

این ویدیو بیش از 300000 بازدید (و تعداد بازدید) به دست آورده است. اما این تنها نوک کوه یخ ویروسی بودن است بازنشر دونالد ترامپ جونیور از دیپ فیک به تنهایی بیش از نیم میلیون بازدید داشته است.
جواهر داندر میفلین اولین بازی DeSantis رادیویی DeSantis نبود. در ماه آوریل، این شیطنت‌ساز دیجیتال با انتشار یک ویدیو ساختگی که هیلاری کلینتون را در حال حمایت از دیسانتیس برای ریاست‌جمهوری نشان می‌داد، خبرساز شد. (این ویدئو حاوی یک سلب مسئولیت است که در آن توضیح می دهد که جعلی است و “برای خندیدن ساخته شده است.”)

C3PMeme چیز زیادی در مورد خود در وب سایت خود فاش نمی کند. نمایه او شبیه دروید درخشان جنگ ستارگان است که نام خود را از آن گرفته است.

C3PMeme ادعا می کند: «پس از جشن شکست ابدی Sith با بقیه مبارزان مقاومت، من به ساختن میم های بد روی آوردم.

وقتی صحبت از طنز می شود، C3PMeme یک شوخی با فرصت های برابر است.

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ویدیویی او دونالد ترامپ را با شخصیت فرد سنفورد ترکیب می‌کند سنفورد و پسر در حالی که او با نانسی پلوسی عاقلانه برخورد می کند. حساب کاربری او در یوتیوب به‌طور برجسته‌ای دارای مجموعه‌ای غم‌انگیز بایدن است که در تظاهرات ترامپ پخش شد.

در مصاحبه ای در پادکست “Stuck in the Middle”، C3PMeme به یاد آورد که چگونه پس از برخورد با یکی از طرفداران دیپ فیک که مشاور ارشد پزشکی کشور، آنتونی فائوچی، در آن زمان، آنتونی فائوچی را مسخره می کرد، وارد تولید ویدئوهای طنز سیاسی شد. C3PMeme گفت که در سال 2022 در حالی که در حین بهبودی از شبکیه جدا شده که در میان سواری ناهموار بر روی تراکتورش از آن رنج می‌برد، در کناری قرار داشت، مهارت‌های خود در زمینه ویدئو دکتری را بهبود بخشید. پزشکان او به او توصیه کردند تا زمانی که بهبودی پیدا نکند، زیاد به بالا نگاه نکند، بنابراین او یک رایانه ساخت که بتواند با خیال راحت در حین تولید ویدیوهایش به آن خیره شود. او برای ماه‌ها تنها از یک چشم در جلسات ویرایش ویدیو استفاده کامل داشت.

C3PMeme گفت: “مردم طنز را دوست دارند. مردم عاشق هستند – من آن را سریع و کثیف می نامم. دامنه توجه مردم صفر است.” این واقعیت چیزی است که ما اکنون در آن هستیم، و به همین دلیل است که من معتقدم میم ها بسیار قدرتمند هستند.”




دیدگاهتان را بنویسید