یک خلبان جنوب غربی پس از قفل شدن در عرشه پرواز مجبور به خزیدن به داخل پنجره کابین خلبان شد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – قفل شدن در خانه هرگز جالب نیست – چه از خانه شما باشد، چه ماشین شما یا یک هواپیمای مسافربری تجاری.

به گفته این شرکت هواپیمایی، یک خلبان خطوط هوایی Southwest روز چهارشنبه پس از اینکه یک مشتری به طور سهوی در عرشه پرواز را قفل کرد، در حال خزیدن از طریق پنجره کابین خلبان زخمی شد.

مسافر مت رکسرود به CNN گفت که در حال آماده شدن برای سوار شدن به پروازی از سن دیگو به ساکرامنتو بود که خلبان هواپیما را در حال خزیدن از پنجره دید.

“در طول فرآیند سوار شدن، در حالی که سایر مشتریان و خدمه پرواز در هواپیما بودند، یک مشتری درب جلوی دستشویی را باز کرد و در حالی که خلبانان برنامه ریزی شده برای پرواز در حال آماده شدن برای سوار شدن به هواپیما بودند، ناخواسته درب عرشه پرواز را بسته بود (که قفل شده بود.” این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای به CNN گفت. “یکی از خلبانان ما قفل در را از پنجره عرشه پرواز باز کرد و پرواز طبق برنامه حرکت کرد.”

رکسرود از حادثه عکس گرفت و آنها را در توییتر پست کرد.

شگفت‌انگیز است که این خلبان برای انجام این پرواز فراتر رفته و فراتر رفته است. فقط 8 دقیقه دیر رفتیم. تلاش چشمگیر شرکت هواپیمایی ساوت وست، “رکسرود گفت.

در پاسخ، Southwest Airlines در توییتر نوشت، “خب این قطعا چیزی است که شما هر روز نمی بینید.”

The-CNN-Wire™ & © 2023 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید




دیدگاهتان را بنویسید