باران ممکن است بر جشن های NYE روی آب تأثیر بگذارد

[ad_1]

سن دیگو – باران می تواند آن را برای مهمانی های شب سال نو در آب آشفته کند.

برخی از شرکت های کرایه قایق گفتند که به دلیل طوفان رزروهای شب سال نو خود را لغو کردند در حالی که برخی دیگر می گویند جشن ها ادامه خواهد داشت.

زنگ زدن سال نو در خلیج سن دیگو ممکن است برای برخی لنگر بیفتد، اما برخی دیگر همچنان انتظار می‌رود که آب، باران یا درخشش را در خود جمع کنند.

فیلیپ شوت از Sail Liberty گفت: «با رویدادهای بزرگ در سن دیگو، افراد زیادی روی آب هستند.

“نوعی “همه دست روی عرشه.” هر دو، آن زمین و آب است. ما انتظار داریم که آب و هوای بدی در راه باشد. بسیاری از سفرهای دریایی و ترافیک. ستوان رائول مونوز از پلیس بندرگاه گفت: ما فقط از همه می خواهیم که ایمن باشند.

اما طوفان برنامه های بسیاری از شرکت کنندگان و اپراتورهای قایق را تغییر می دهد. بسیاری از شرکت های اجاره قایق مجبور به لغو رزرو خود شدند.

شوت گفت: «ما 12 نفر داشتیم که برای جشن در طول روز و عصر سوار قایق می شدند. ما به پیش بینی آب و هوا نگاه کردیم و با آنها تماس گرفتیم و در مورد سفرشان با آنها صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم که بهتر است بیرون نرویم.

برخی از اپراتورهای قایقران در مورد آب و هوای شنبه شب سال نو نگران هستند. آنها انتظار رگبارهای شدید باران، شرایط طوفانی و ترافیک شلوغ روی آب را دارند.

اکثر خطوط کروز گفتند جشن های NYE آنها ادامه خواهد داشت. سیتی کروز می‌گوید کروز شام برتر در شب سال نو به لطف عرشه‌های غذاخوری داخلی تحت کنترل آب و هوا طبق برنامه‌ریزی‌شده اجرا می‌شود.

Flag Ship Cruise and Events همچنین گفت که کشتی کروز “Pier Pressure Moonlight” آن همچنان در سال جدید آغاز خواهد شد.

«برای مسافران و حرکت با قایق با باد و باران شدید، کاملاً ناراحت کننده است. شوت گفت: اینجا بودن خیلی جالب نیست.

پلیس بندرگاه کارکنان خود را برای جشن‌ها به حداکثر می‌رساند و توصیه می‌کند که ممکن است مهمانی روی آب امن‌تر نباشد.

«هر بار که هوا کمی نامساعد می شود، معمولاً تصادفات بیشتری رخ می دهد. ما آماده ایم.» ستوان مونوز گفت.

افسران گفتند اگر قصد پارتی روی آب را دارید به خودتان زمان بیشتری بدهید تا به مقصد بروید و برگردید، تجهیزات کار مناسب داشته باشید و مشروب نخورید و رانندگی نکنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید