با گرم شدن دما در بوفالو به دنبال طوفان مرگبار زمستانی، آب شدن برف و باران می تواند باعث سیل جزئی شود – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – پس از تلاش های فراوان برای بهبودی پس از طوفان مرگبار زمستانی، مقامات بوفالو، نیویورک، خود را برای تهدید سیل های جزئی در روزهای آینده آماده می کنند، زیرا گرم شدن دما و باران باعث ذوب شدن برف سنگین می شود.

کولاک تاریخی آخر هفته تا 50 اینچ برف بر روی شهر ریخت و تلاش‌های چند روزه پاکسازی و بازیابی را ایجاد کرد که شامل شخم برف از جاده‌ها، بازگرداندن برق و تکمیل بیش از 1000 بررسی معوقه رفاهی و تماس با 911 بود.

اما روزهای آینده ممکن است ناامیدی های جدیدی را برای مقامات شهر و ایری کانتی به همراه داشته باشد، زیرا دمای هوا ممکن است تا 50 درجه در هفته آینده افزایش یابد و انبوهی از برف ها را ذوب کند که ممکن است با باران در روزهای شنبه و سه شنبه به آن ملحق شود. به گفته سرویس ملی هواشناسی، ترکیب باران و ذوب برف می تواند منجر به حداقل سیل شود.

مارک پولونکارز، مدیر اجرایی شهرستان ایری، پنجشنبه گفت: “به نظر نمی رسد که بد باشد.”

مقامات شهرستان ایری می گویند که با حفر خندق های زهکشی برای خطر سیل آماده می شوند تا ذوب برف تدریجی تر شود. انباری از پمپ ها، شیلنگ ها و ژنراتورها نیز در محل موجود است.

پولونکارز پنجشنبه گفت که تعداد قربانیان در شهرستان ایری به 39 نفر رسیده است. او همچنین گفت که مقامات انتظار داشتند که این تعداد از طوفان زمستانی در نیویورک با ذوب شدن برف و انجام کالبد شکافی توسط پزشکان در مواردی که تصور می شود مرگ و میر ناشی از کولاک باشد، افزایش یابد.

اما از روز جمعه، این عدد همچنان پابرجاست. بر اساس به روز رسانی صبح روز جمعه از Poloncarz، دفتر معاینه پزشکی شهرستان ایری هیچ مورد مرگ و میر جدیدی را در نتیجه طوفان مرگبار زمستان گزارش نکرده است.

او از حساب تایید شده خود در توییتر نوشت: «دفتر معاینه پزشکی @ECDOH هیچ مورد مرگ جدیدی را در اثر کولاک گزارش نکرده است و همه اجساد ناشناس قبلاً شناسایی شده اند.»

بایرون براون، شهردار بوفالو، این ارزیابی را تکرار کرد و در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت که تعداد قربانیان افزایش نیافته است.

براون همچنین گفت که شهر «کاملاً برای تجارت باز است»، زیرا گاوآهن‌ها و تراکتورها در اطراف بوفالو برای برف‌زدایی و پاکسازی جاده‌ها به باد می‌روند. او گفت که همه خیابان های مسکونی اکنون به روی تردد وسایل نقلیه باز است زیرا تجهیزات برف روب یک خط عبور ایجاد کرده اند.

این شهر که خود را برای رها کردن توپ سالانه در شب سال نو آماده می‌کند، به روال روزانه خود بازگشته است و براون اضافه می‌کند: «سایر مکان‌ها در سراسر کشور در حال حاضر فلج هستند.»

سال سختی برای بوفالو

با این حال، شهردار براون اعتراف کرد که سال سختی برای بوفالو بوده است، زیرا ساکنان نه تنها پس از طوفان تاریخی برف، بلکه تیراندازی دسته جمعی در 14 مه در یک فروشگاه مواد غذایی در محله ای عمدتا سیاهپوست که جان 10 نفر را گرفت، بهبود یافتند. مرد مسلح در ماه نوامبر به 10 فقره قتل درجه اول اعتراف کرد.

شهردار براون گفت که سال 2022 “سالی چالش برانگیز بود و ما آن را تصدیق خواهیم کرد” و افزود که جشن های شب سال نو در شهر شامل لحظاتی برای تأمل خواهد بود.

او به خبرنگاران گفت: «سال دردناکی برای همه ما بود.

ده ها نفر دیگر در بیش از 10 ایالت دیگر نیز جان خود را از دست دادند، زیرا طوفان زمستانی هفته گذشته اکثر نقاط کشور را درنوردید.

و روایت‌های ویرانگر از ساکنان بوفالو که مرده‌ای در برف‌ها، در ماشین‌هایشان یا در خانه‌هایشان گیر افتاده بودند، منتشر می‌شود. یکی از مادران بوفالو در شب کریسمس بیرون رفت و به دخترش گفت که به زودی برمی گردد، فقط برای اینکه جسد او در چند صد فوتی خانه شان پیدا شود.

سوالاتی در مورد چگونگی مدیریت بحران و پاکسازی متعاقب آن مطرح شده است، از جمله اینکه آیا ممنوعیت رانندگی که جمعه گذشته در ساعت 9:30 صبح با وقوع طوفان اجرا شد، باید زودتر اجرا می شد یا خیر. مقامات گفته‌اند که پرسنل اورژانس به دلیل شرایط طوفانی شدید یا مسدود شدن جاده‌ها توسط خودروها نمی‌توانند به برخی از تماس‌ها برای کمک پاسخ دهند.

یکی از افراد مبتلا به بوفالو EMT به سی‌ان‌ان گفت که ساعت‌ها در آمبولانس خود گیر کرده بود و سعی داشت به تماس پاسخ دهد. جویسلین بنتون گفت: «دلیل اصلی گیر افتادن ما این بود که ماشین‌هایی در راه بودند.

بنتون گفت که مقامات می‌توانستند زودتر برف‌روب‌ها و منابع گارد ملی را مستقر کنند و زودتر ممنوعیت سفر را وضع کنند تا خودروها از خیابان دور نشوند. پولونکارز گفته است که دو سوم تجهیزاتی که برای کمک به پاکسازی برف در اوج طوفان ارسال شده بود، گیر کرده است.

با این حال، پولونکارز از زمان ممنوعیت رانندگی دفاع می کند و می گوید که رهبران شهرستان می خواهند به کارگران شیفت سوم زمان کافی برای بازگشت به خانه بدهند. او گفت که این قانون قبل از شروع شرایط سفید کردن وجود داشت و همچنین خاطرنشان کرد: “شاید ما آرزو می‌کردیم که کاش این کار را یک یا دو ساعت قبل از آن انجام می‌دادیم… پول با من متوقف می‌شود.”

پولونکارز گفت: شهرستان ایری تحت وضعیت اضطراری قرار دارد و غیرفعال کردن این اعلامیه “هنوز زمان می برد”.

ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم آن را در این مرحله بالا ببریم زیرا هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.»

چندین ایالت از جمله اوهایو، پنسیلوانیا، و نیوجرسی، تجهیزات برف روبی و پرسنل اضطراری را برای کمک به تلاش های بازیابی به بوفالو و غرب نیویورک فرستاده اند.

قربانیان شامل پدری است که در کریسمس در بانک برفی پیدا شد

در میان جسدهایی که در ایری کانتی پیدا شده اند، یک پدر باردار، چند روز پس از تولد فرزندش، یک جوان 22 ساله که در ماشینش گیر افتاده بود و یک مادربزرگ که جسدش را جابه جا کردند تا برف بیشتری روی آن انباشته نشود، وجود داشت. .

خواهرش الیزابت رودولف به سی ان ان گفت که یکی از قربانیان، دمتریوس رابینسون، در کریسمس، درست یک روز قبل از تولد 59 سالگی اش، در برف پیدا شد.

خواهرش گفت که رابینسون که اهل بوفالو بود، نجار بود که عاشق آشپزی بود.

او همیشه بچه‌های محله را که بیرون بازی می‌کردند دعوت می‌کرد تا هر چه درست می‌کرد بخورند. او با همه مثل خانواده رفتار می کرد.»

خانواده رابینسون ابتدا وقتی نتوانستند در روز جمعه به او برسند نگران شدند، اما روزها بدون اینکه بدانند او کجاست یا در امان است یا نه، می‌رفتند. رودولف گفت سرانجام، خانواده روز چهارشنبه به دفتر پزشکی قانونی رسیدند و متوجه شدند که جسد او روز یکشنبه آورده شده است.

رودولف گفت: “چنین فرد دوست داشتنی از زندگی ما حذف شده است.” او صمیمی‌ترین، مهربان‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین و شادترین فردی بود که تا به حال با آن روبرو می‌شوید.»

از رابینسون دختر و پسرش به یادگار مانده است. پسرش Marqll Daniels از پدرش به عنوان الگو و قهرمان خود یاد می کند.

من همیشه برای خیلی چیزها به پدر نگاه می کردم. او همیشه با من صحبت می کرد که چگونه یک مرد خوب باشم. دانیلز گفت: او قلب بزرگی داشت.

The-CNN-Wire™ & © 2022 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید