تثبیت‌های کرکی: شرکت فورت لادردیل مارشمالو یک چرخش جسورانه لذیذ به آتش کمپ می‌دهد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


مارشملو برای کلوزآپ خود آماده است. برای مدت طولانی، این مورد علاقه طرفداران خوشگل به یک نقش مکمل در دنیای دسر کاهش یافته است. بیشتر نه! چند پیشگام دسر جسورانه در حال ایجاد مسیری هستند و زمان شیرینی را به گل ختمی در کانون توجه می دهند.

مارشمالو؟ نه، نه Marshmello – مردابگل خطمی! از شرکت Fort Lauderdale Marshmallow.

جنیفر توماس ساسون: «شرکت مارشمالو فورت لادردیل یک شرکت مارشمالو است. ما در ساخت مارشمالو لذیذ تخصص داریم.

آنها دیوانه آن هستند. به همین دلیل طعم های زیادی دارند.

جنیفر توماس ساسونه: “ما 15 طعم داریم. پرفروش‌ترین‌های ما کیک تولد Oreo، نارگیل، Smurf و پسته محبوب ما هستند.

این تثبیت‌های کرکی مانند نسخه‌های شلوغی که در فروشگاه‌ها می‌خرید نیستند.

جنیفر توماس ساسون: «تفاوت زیادی بین ما و آنچه می‌توانید در فروشگاه تهیه کنید وجود دارد. به عنوان مثال، کیک تولد ما Oreo یک پایه مارشمالوی خانگی و تازه است، با کیک تولد خرد شده Oreos، پاشیدن های اضافی مخلوط شده و سپس پاشیدن حتی بیشتر روی آن.

و، اگر آنها بسیار شبیه بستنی به نظر می رسند، به این دلیل است که … نوعی هستند. این شیرینی ها را همان کسانی درست می کنند که بستنی بستنی رازلبری را درست می کنند.

جنیفر توماس ساسون: «مشتریان ما همیشه از ما می خواستند که بستنی را با خود به خانه به مکان هایی مانند شیکاگو ببرند، که متأسفانه امکان پذیر نیست. بنابراین ما می‌خواستیم چیزی را ارائه کنیم که بتواند طعم‌های ما را جذب کند و به مهمانانمان اجازه دهد طعم‌های ما را با خود به خانه ببرند.»

آنها درست در خانه ساخته می شوند، آماده ارسال یا خدمت هستند.

جنیفر توماس ساسون: “ما با محبوب ترین طعم های بستنی خود شروع کردیم و به جای پایه بستنی از پایه مارشمالو استفاده کردیم و دقیقاً از طعم ها و مخلوط هایی استفاده کردیم که در بستنی خود قرار می دادیم. ما آنها را چشیدیم و فکر کردیم، “وای، این کار کرد!”

و بیش از یک راه برای لذت بردن از این چیزهای خوب وجود دارد.

جنیفر توماس ساسون: «می‌توانید آن‌ها را روی یک میلک شیک، روی سوند یا به عنوان ساندویچ بستنی مارشمالو برشته شده میل کنید».

کیت رابرتسون: “من عاشق سوندم، مخلوط مارشمالو و طعم بستنی مورد علاقه ام بودم.”

Marshmello (DJ set): “من خیلی تنها هستم. هیچ چیز مثل خانه نیست. خیلی تنهام. من سعی می کنم راه بازگشت به خانه را پیدا کنم!

خوب، خوب، پس ممکن است نباشند خانه، اما شما تنها نیستید که این خوراکی های شیرین را دوست دارید.

جنیفر توماس ساسون: «شما باید گل ختمی را امتحان کنید زیرا منحصر به فرد هستند. این چیزی است که بسیاری از مردم فرصت امتحان کردن آن را نداشته اند. اندازه یک براونی، طعم مارشمالو، با طعم یک بستنی مخلوط شده است.»

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت فورت لادردیل مارشمالو
1499 SE 17th., Suite D
فورت لادردیل، FL 33316
954-870-7894
fortlauderdalemarshmallowco.com

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید