خانواده کورال اسپرینگز با امدادگرانی که کودک 2 ساله را از کانال و کارکنان بیمارستان بیرون کشیدند، متحد شدند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش

[ad_1]

چشمه های مرجانی، FLA. (WSVN) – این یک دیدار دوباره دلگرم کننده پر از اشک و قدردانی برای یک زوج کورال اسپرینگز بود که توانستند اولین پاسخ دهندگانی را که پسر 2 ساله خود را از غرق شدن نجات دادند، در آغوش بگیرند.

این حادثه دلخراش در 4 آوریل زمانی رخ داد که عیسی تاوراس جونیور در کانالی در پشت خانه خانواده‌اش بی‌تاب بود.

برای پاسخ سریع، پلیس کورال اسپرینگز و واحدهای نجات آتش نشانی به سرعت به محل حادثه شتافتند.

فیلم دوربین بدن پلیس، افسر پلیس کورال اسپرینگز، حکیم رینی را در حین انجام CPR روی کودک نوپا ضبط کرد.

رینی در این ویدئو می گوید: “بیدار شو، بیدار شو، بیدار شو.”

مادر عیسی، سولانژ کنسپسیون، گفت که کودک در یک لحظه از داخل خانه ناپدید شد.

من فقط یک لحظه سکوت احساس می کنم و به اتاق نشیمن می روم و از شوهرم می پرسم: بچه کجاست؟ من او را نمی شنوم.» او گفت. او گفت: “اوه، اما او به دنبال شما دوید.” من می گویم “نه!”

یکی از همسایگان کودک نوپا را در آب پیدا کرد و تا رسیدن راینی CPR انجام داد.

رینی گفت: «وقتی CPR را گرفتم، تنها چیزی که می‌توانستم ببینم فرزندم روی زمین بود، و با خودم فکر می‌کردم، «هی، من باید جان این بچه را نجات دهم».

امدادگران بلافاصله پس از آن به محل حادثه رسیدند و به سرعت عیسی را برای مراقبت های پزشکی فوری به Broward Health Coral Springs منتقل کردند.

عجله برای نجات به سمت بهتر شدن رفت. عیسی بدون هیچ مشکل سلامتی پایدار توانست بهبودی کامل پیدا کند.

روز پنجشنبه، سولانژ در حالی که عیسی را در آغوش گرفته بود، شخصاً از اولین پاسخ دهندگان تشکر کرد.

او در حالی که با رینی دست می داد گفت: «می خواهم از ته قلبم از تک تک شما تشکر کنم.

خانواده تاوراس غرق در قدردانی، قدردانی عمیق خود را برای نجات جان عیسی ابراز کردند.

“من فقط می خواهم از شما تشکر کنم. شما بچه ها واقعا فرشته هستید سولانژ به اولین پاسخ دهندگانی که پسرش را احیا کردند، گفت: خدا شما را به دلیلی فرستاد.

خانواده Concepcion که مشتاق به اشتراک گذاری داستان باورنکردنی خود هستند، امیدوار است که یادآوری قدرتمندی برای همه خانواده ها در مورد اهمیت نظارت مداوم، ثبت نام کودکان در کلاس های شنا، استفاده از موانع محافظ در نزدیکی آب و یادگیری CPR باشد.

بردلی مک کئون، رئیس پلیس کورال اسپرینگز، گفت: «متاسفانه در شهرستان بروارد، غرق شدن برای کودکان زیر 4 سال محتمل‌ترین علت مرگ است و دلیل آن این است که آبراه‌های زیادی در اینجا داریم.

اولین پاسخ دهندگان همچنین امیدوارند که این درسی باشد که همه خانواده ها به آن توجه می کنند – به خصوص زمانی که آنها به تعطیلات آخر هفته و ماه های تابستان می روند و کودکان از مدرسه خارج می شوند و در حال پرسه زدن هستند.

کاپیتان پلیس کورال اسپرینگز، رایان راینرت، گفت: «بسیار مهم است که به فرزندان خود شنا کردن را یاد دهید تا مطمئن شوید که آنها 100٪ در اطراف هر آب زیر نظر هستند. “این چیزها بسیار غم انگیز است. با این حال، آنها قابل پیشگیری هستند.»

“این ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. سولانژ گفت که این یک تصادف بود.

مک کئون گفت که افسران او همه با آتش نشانی کار می کنند تا در مورد CPR آموزش ببینند، بنابراین مهم نیست که چه کسی اول به صحنه می رسد، آنها می توانند وارد عمل شوند و برای نجات جان یک نفر تلاش کنند.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید