سرنا ویلیامز در دور دوم اوپن ایالات متحده با نفر دوم Kontaveit بازی می کند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


نیویورک (AP) – تا زمانی که سرنا ویلیامز در پرانتز اوپن ایالات متحده باقی می ماند، یک سوال اساسی وجود دارد که در طول جلسات معلق خواهد بود و به تعیین لحظه کمک می کند: آیا این آخرین فرصت برای تماشای بازی او است؟

دومین فرصت برای تماشاگران که ویلیامز را پر از تحسین کنند – و برای این که قهرمان 23 بار از آنچه که اشاره کرده است، اما به طور عمدی اعلام نکرده است، لذت ببرند، آخرین تورنمنت او خواهد بود – برای چهارشنبه شب در ورزشگاه آرتور اش برنامه ریزی شده بود. ، بزرگترین میدان تنیس گرند اسلم.

حریف این بار: بازیکن شماره 2 آنت کونتاویت، بازیکن 26 ساله از استونی که رتبه فعلی او بسیار بهتر از ویلیامز است، اما رزومه کاری او به اندازه یک پیروزی در یک چهارم نهایی در هر رویداد اسلم کم است.

برای یک دقیقه، شایستگی های نسبی مهارت ها و سبک بازی دو بازیکن را فراموش کنید. X و O های مسابقه را فراموش کنید. زیرا این سفر به فلاشینگ میدوز، مثل همیشه، درباره امتیازات، بازی‌ها، ست‌ها و امتیازات ویلیامز است که اولین جام خود را در 17 سالگی در سال 1999 در اینجا به دست آورد و اکنون 40 سال دارد.

ویلیامز به همان اندازه که یک رقیب سرسخت به عنوان تنیس یا هر ورزشی دیده می شود، به درستی به توانایی های خود به عنوان یک ورزشکار اعتماد به نفس دارد، ویلیامز قصد نداشت این تمرین را صرفاً یک تور خداحافظی بداند.

او البته به قصد برنده شدن به نیویورک آمد.

این چیزی است که ویلیامز در راند اول روز دوشنبه نشان داد، زمانی که از لرزش های اولیه عبور کرد و دانکا کووینیچ رتبه 80 را با نتایج 6-3 و 6-3 در مقابل خانه ای مملو از خانه ای که از ابتدا تا انتها با رضایت غرش می کرد شکست داد. جمعیت بیش از 23000 نفر در جایگاه ها و هزاران نفر دیگر که در یک صفحه ویدئویی در خارج از Ashe تماشا می کردند، به شکستن رکورد اوپن ایالات متحده برای بیشترین حضور در یک جلسه شب کمک کرد.

“من فقط داشتم فکر می کردم، “آیا این واقعی است؟ واقعاً؟» ویلیامز در مورد غرشی که ورود او به مسابقه را استقبال کرد، گفت، آنقدر تند و تند که «می‌توانست آن را در سینه‌ام احساس کند».

“در عین حال، من همچنین فکر می کنم، هنوز یک مسابقه برای بازی دارم و می خواهم بتوانم تا این استقبال، تقریباً بازی کنم. خیلی بلند بود من فقط در یک راه خوب غرق شدم. اما در عین حال، مثل این است که باید تمرکز داشته باشید، باید متمرکز روی لیزر باشید.» این کاری بود که باید انجام می‌دادم و این کاری بود که سعی کردم انجام دهم.»

سایر بازیکنانی که از روی صندلی ها یا از تلویزیون تماشا می کردند، تحت تأثیر این صحنه قرار گرفتند. موردی که به نظر می رسید احتمالاً در روز چهارشنبه تکرار می شود.

“مطمئناً، این مانند محبوب ترین دور اول یک اسلم بود. بله، این فقط شگفت انگیز است. این نشان می دهد که او چقدر ورزش ما را تغییر داده و چقدر کار کرده است. من بسیار خوشحالم که او می تواند چنین چیزی را تجربه کند. من همچنین احساس می‌کنم که هر بازیکنی نمی‌تواند چنین هیاهویی را در مورد اولین مسابقه شما در مسابقات مدیریت کند. او طبق معمول به خوبی از عهده آن بر می آید. پس این فقط تاییدی است بر اینکه او چقدر عالی است.”

روز چهارشنبه انتظار می رفت ویلیامز همان کفش‌های کتانی پر زرق و برق کریستالی و لهجه‌ای الماسی را بپوشد – مملو از برچسب‌های بند کفش طلایی جامد و کلمه “ملکه” در سمت راست، “ماما” در سمت چپ – که روز دوشنبه به تن کرد. ویلیامز که مدت هاست مد لباسش در زمین مسابقه از بین مردم متمایز شده بود، به طراحی ترکیبی نایک کمک کرد که از لباس اسکیت بازان برای مسابقه الهام گرفته شده بود. المپیا، دختر ویلیامز، که روز پنجشنبه 5 ساله می شود، نسخه مخصوص خود را برای نشستن روی سکوها روز دوشنبه پوشید، همراه با مهره هایی که به مدل موی مادر در هنگام قهرمانی اوپن آمریکا در سال 1999 ادای احترام می کرد.

صرف نظر از اینکه ویلیامز در مقابل کونتاویت چگونه پیش رفت، برای این آمریکایی که در 9 آگوست اعلام کرد که قصد “تکامل” خود را دارد (او گفت دوست ندارد از کلمه “بازنشستگی” استفاده کند، وجود دارد. ).

ویلیامز پنج شنبه شب با خواهر بزرگترش، ونوس، در دونفره مقابل دو نفر چک لوسی هرادچکا و لیندا نوسکووا تیم خواهد شد. این نشان دهنده اتحاد مجدد شراکتی است که 14 قهرمانی دوبل گرند اسلم را ایجاد کرد اما آخرین بار در سال 2018 در آن رویداد شرکت کرد.

ونوس گفت این ایده سرنا بود که وارد مسابقات دوبل شود.

ونوس که 42 سال دارد، گفت: «بیش از هر چیز، من فقط می‌خواهم طرف دادگاه را بالا نگه دارم و خواهر خوبی باشم.»

حق چاپ 2022 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید