سوارز طبق گزارشات، تحت بررسی اخلاقی به دلیل پرداخت های ادعایی برای کمک به توسعه سریع نارگیل – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش

[ad_1]

میامی (WSVN) – به گزارش میامی هرالد، فرانسیس سوارز، شهردار شهر میامی، به دلیل اتهامات پرداخت نقدی برای کمک به سرعت بخشیدن به پروژه چند میلیون دلاری یک توسعه دهنده در نارگیل گروو، با تحقیقات اخلاقی مواجه است.

در مقاله پنجشنبه هرالد آمده است که کمیسیون اخلاق و اعتماد عمومی میامی داد در حال تحقیق از شهردار است.

به گفته این روزنامه، این تحقیقات نتیجه مقاله اخیر روزنامه است که به رابطه سوارز و توسعه دهنده املاک ریشی کاپور می پردازد. شهردار متهم است که از موقعیت خود به عنوان رهبر شهری برای کمک به پیشبرد پروژه استفاده کرده است.

تحقیقات این روزنامه بیان می‌کند که سوارز به‌عنوان مشاور حقوقی استخدام شده بود و برای کمک به توسعه‌دهنده برای حل مشکلات مربوط به تضمین مجوزهای یک پروژه 70 میلیون دلاری در قلب نارگیل که در غیر این صورت ممکن است در خطر تاخیر قرار داشته باشد، مبالغی دریافت کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سوارز در دو سال گذشته حداقل 170000 دلار از این شرکت املاک دریافت کرده است.

روز چهارشنبه، دفتر شهردار بیانیه ای را برای هرالد منتشر کرد. در بخشی از آن آمده است: «ادعاهای روزنامه در مورد استفاده شهردار از نفوذ خود در داخل شهر برای کمک به شرکت آقای کاپور نادرست است. این روزنامه به دروغ ادعا می کند که علیرغم اینکه سوابق خلاف آن ارائه شده، ملاقاتی بین شهردار، مدیر شهری و آقای کاپور صورت گرفته است.

سخنگوی سوارز در ادامه اظهار داشت: مایه تاسف است که میامی هرالد منابع زیادی را برای ترور شخصیت شهردار اختصاص داده است و در عین حال تلاش او برای تبدیل میامی به یکی از برجسته ترین شهرهای آمریکا را نادیده گرفته است.

کارکنان شهردار اعلام کردند اکنون آماده دفاع از اتهامات وارده علیه سوارز در مقابل کمیسیون اخلاق و اعتماد عمومی میامی-داد هستند.

در بیانیه‌ای که پنجشنبه شب برای 7News ارسال شد، آنها در بخشی از این نامه نوشتند: «شهردار مشتاق همکاری کامل با کمیسیون اخلاق برای افشای حقیقت است و نشان می‌دهد که این چیزی نیست جز یک کمپین بی‌اهمیت بدنامی که توسط The Miami Herald راه‌اندازی شده است.»

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید