فلوریدا پانترز پس از Tkachuk Buzzer Beater به فینال جام استنلی رفت



در بازی‌ای که در افسانه‌های فرنچایز باقی خواهد ماند، پلنگ‌های فلوریدا با پیروزی 4-3 در ثانیه آخر مقابل کارولینا هاریکنز در بازی 4 از رقابت‌های کنفرانس شرق، جایگاهی در فینال جام استنلی کسب کردند.

پانترز – که مخفیانه با یک امتیاز به پلی آف راه یافت – اکنون برای دومین بار در تاریخ تیم برای جام استنلی بازی خواهد کرد.

فقط در Tkachuk زمان

قهرمان فصل پس از پانترز، متیو تکاچوک، یک بار دیگر در بازی 4 پا به عرصه وجود گذاشت و یک گل فراموش نشدنی برد را در فاصله 4.9 ثانیه مانده به پایان ساعت به ثمر رساند و این بازی را برای فلوریدا رقم زد.

با پایان یافتن زمان و بازی Panthers در پاور پلی، به نظر می رسید که سریال برای سومین بازی وقت اضافه خود قرار دارد. اما جدیدترین ستاره پانترز، که از طریق تجارت پرفروش سال 2022 با کلگری فلمز به Sunrise وارد شد، مطمئن شد که نیازی به وقفه دیگری نیست، فقط شامپاین و جشن.

به زبان ساده، گل تکاچوک به عنوان یکی از بهترین لحظات در تاریخ ورزش فلوریدا جنوبی ثبت خواهد شد.

این سومین امتیاز او در این سری بود که برنده بازی بود و عملکرد افسانه‌ای را برای این بازیکن 25 ساله به نمایش گذاشت.

پس از بازی، تکاچوک به خبرنگاران گفت که با خرافات دست نخوردن جام قهرمانی کنفرانس شرق کنار نمی‌آید، زیرا این جوجوی بد فقط برای تیم‌هایی که در بدو ورود به فصل بعد مرده محسوب می‌شوند صدق نمی‌کند.

“آخرین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که در مورد دست زدن به آن خرافاتی کنیم. مثلاً، هیچ‌کس نگفته است که ما حتی به مرحله پلی‌آف می‌رویم. فکر می‌کنم خیلی جالب است که آن را لمس کنیم، آن را حمل کنیم و با آن عکس بگیریم. تکاچوک گفت: ما آن چیز را به دست آوردیم.

احساسات بالا می روند

اگر جف کانین آقای مارلین باشد، بیل لیندسی، مهاجم سابق NHL، آقای پلنگ است. ستاره سابق این فرنچایز، که اکنون یک تحلیلگر است، به سختی می‌توانست احساسات خود را در حالی که در مجموعه شبکه NHL پس از برد هیجان‌انگیز Panthers نشسته بود، مهار کند.

لیندسی که هفت فصل برای پانترز بازی کرد (1993-1999 و در سال 2001)، برای همیشه با روزهای شکوه هاکی پانترز همراه خواهد بود، بنابراین دیدن او همچنان با موفقیت تیم تنها به لحظه ای برای پلنگ های سرسخت می افزاید. طرفداران

لیندسی تنها کسی نبود که بعد از گل پیروزی احساساتی شد. به نظر می‌رسید که دوربین‌ها سرگئی بابروفسکی، دروازه‌بان پانترز را – که حالا 11 بر 2 در فصل بعد از آن بازی می‌کند – در حال ریختن اشک می‌بینند.

موفقیت پانترز باید برای بوبروفسکی احساس خوبی داشته باشد، کسی که بیشتر دوران تصدی خود را در این تیم صرف کرده است تا به هواداران نشان دهد ارزش قرارداد هفت ساله 80 میلیون دلاری را که در سال 2019 با آژانس آزاد منعقد کرد، دارد.

بعدی: فینال جام استنلی فریکین

پانترز فلوریدا در روز شنبه، 3 ژوئن – احتمالاً در فینال جام استنلی با برنده فینال کنفرانس غربی روبرو خواهد شد.

شوالیه‌های طلایی وگاس در سری کنفرانس‌های غربی با نتیجه 3-0 از دالاس استارز پیشی می‌گیرند و استارز برای زنده ماندن به پیروزی در مرکز هواپیمایی آمریکا در روز پنج‌شنبه، 25 می، نیاز دارد. اگر وگاس در یک جارو به پانترز بپیوندد، شایعاتی وجود دارد که NHL به جای اینکه هر دو تیم بیش از یک هفته روی دستان خود بنشینند، به فکر این است که همه چیز را بالا ببرد و قهرمانی را زودتر شروع کند.

هر زمان که سریال شروع شود، دور از یخ خانه در Sunrise شروع می‌شود، زیرا مهم نیست که پلنگ‌ها در حال حاضر چقدر خوب بازی می‌کنند، آن‌ها همچنان یک هشت نفر هستند.

در کنفرانس دیشب پس از بازی، تکاچوک نظر خود را در مورد این که یک فرد مستضعف همیشگی است، بیان کرد و گفت که در خارج از فلوریدا، هنوز “مردم زیادی در بیرون وجود ندارند” که به پلنگ ها اعتقاد دارند.

تکاچوک گفت: “ما می دانیم که چه چیزی در آنجا داریم. ما می دانیم چگونه بازی کنیم، روش درست بازی کردن. ما می دانیم که چه چیزی باعث موفقیت ما می شود.” بودن با بچه ها و دیدن باورها و دیدن آرامش برای ما واقعاً چیز خاصی است.




دیدگاهتان را بنویسید