کریست مجلس ایالات متحده را ترک می کند تا بر رقابت فرماندار فلوریدا تمرکز کند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


تالاهاسی، فلوریدا (AP) – چارلی کریست، نماینده دموکرات ایالات متحده، روز چهارشنبه استعفای خود را از کنگره ارائه کرد تا بر کمپین فرمانداری خود علیه ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری خواه فلوریدا تمرکز کند.

کریست روز چهارشنبه در یک مصاحبه تلفنی گفت که استعفای او در پایان روز اجرایی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد که قبل از تصمیم گیری با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان صحبت کرده است.

او گفت: “من درک می کنم، اما به نظر می رسد که ما در شرایط خوبی هستیم، بنابراین شما باید آنچه را که باید انجام دهید و باید در این انتخابات پیروز شوید.” این بسیار مهم است و شما زمان زیادی ندارید.» کریست گفت.

کریست از سال 2007 تا 2011 به عنوان فرماندار جمهوری خواه فلوریدا خدمت کرد. او بعداً احزاب خود را تغییر داد و در سال 2014 ریک اسکات فرماندار جمهوری خواه را به چالش کشید و شکست داد. او در سال 2016 به کرسی کنگره منطقه سن پترزبورگ انتخاب شد.

“من سخت کار خواهم کرد، تمام ایالت را پشت سر می گذارم و در این مسابقه پیروز می شوم. این نقشه است.» کریست گفت. من دوست داشتم که نماینده شهر و شهرستان خود باشم. آنها افراد فوق العاده ای هستند و من مشتاقانه منتظر مسابقه پیش رو و نماینده آنها در فرمانداری هستم.

کریست هفته گذشته نامزد دموکرات‌ها برای فرمانداری شد و کارلا هرناندز، رئیس‌جمهور متحد معلمان داد را به‌عنوان گزینه معاون فرماندار معرفی کرد.

دیسانتیس نیز پس از کسب نامزدی جمهوری‌خواهان در سال 2018، زود از کنگره کنار رفت.

کریست در پاییز امسال اعلامیه استعفای خود را به رای دهندگان اضافه کرد.

«انتخاب در اینجا کاملاً واضح است. اگر می خواهید از حق انتخاب زنان محافظت شود، به چارلی کریست رای می دهید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که رای شما به‌ویژه برای آمریکایی‌های آفریقایی تبار اهمیت دارد، به چارلی کریست رای می‌دهید. اگر می خواهید سیستم آموزشی از حمایتی که شایسته آن است برخوردار شود، به چارلی کریست رای می دهید.

آنا پائولینا لونا جمهوری خواه در ماه نوامبر برای کرسی خالی کریست با اریک لین دموکرات که در دولت باراک اوباما کار می کرد، روبرو خواهد شد.

حق چاپ 2022 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید