گردباد در جنوب غربی میامی داد در حالی که هوای طوفانی فلوریدا جنوبی را درنوردید فرود آمد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش

[ad_1]

میامی-دید جنوب غربی، فلوریدا. (WSVN) – آب و هوای بد در سراسر فلوریدا جنوبی باعث شعله ور شدن گردباد در جنوب غربی میامی داد و هشدار سیل در بخش هایی از Broward شد.

درست قبل از ساعت 5 بعد از ظهر روز پنجشنبه، سرویس ملی هواشناسی تأیید کرد که یک طوفان رعد و برق باعث ایجاد گردباد کوتاه مدت EF-0 در نزدیکی خیابان 196th Southwest و خیابان 147، در حدود ساعت 1:20 بعد از ظهر شد.

هواشناسان گفتند که گردباد با سرعت 80 مایل در ساعت به سمت جنوب در امتداد خیابان 147 جنوب غربی تا شمال خیابان 200 حرکت کرد.

به گفته شرکت کامیونت، وزش باد شدید یک تراکتور تریلر را به پهلوی خود کوبید و راننده را مجروح کرد. او با وضعیت پایدار به بیمارستان منطقه منتقل شده است.

چندین بیننده 7News در ویدیویی از ابر قیف ارسال کردند.

شاهد، خولیو رامیرز آنچه را که در جاده دید، توصیف کرد.

او گفت: “ناگهان گردباد را دیدم که تقریباً یک مایل دورتر از ما در حال فرود آمدن است.” من گردباد را هنگام برخورد دیدم و تصمیم گرفتم فقط برای جلوگیری از آمدن گردباد به سمت من به چپ بپیچم. خدا را شکر هیچ اتفاقی نیفتاد. من فقط از آن دور شدم.»

ویدیو ابر قیفی را از فرودگاه هوانوردی عمومی هومستد میامی نشان می دهد که یک هواپیمای کوچک در دوردست پرواز می کند.

به گزارش بیننده 7News، در South Dade Kia در میامی، مکانیک ها با مشکل ماشین و نشت باران از سقف برخورد کردند.

وزش باد شدید در سراسر میامی داد گزارش شده است، از جمله 56 مایل در ساعت در غرب کندال، 45 مایل در ساعت در میامی و 37 مایل در ساعت در اوپا-لوکا.

ویدیوی تلفن همراه نشان می‌دهد که تگرگ در یکی از محله‌های میامی اسپرینگز می‌بارد.

شهرستان Broward از آب و هوای نامساعد مصون نمانده است. وزش باد با سرعت 49 مایل در ساعت در Pembroke Pines گزارش شده است، جایی که یکی از ساکنان تصویری از یک درخت فرو ریخته را ارسال کرده است.

بعدازظهر پنج‌شنبه‌ای خیس در سراسر منطقه بوده است، با 3.47 اینچ باران در غرب کندال، 2.86 در Hammocks، 1.99 در خلیج کاتلر گزارش شده است. شمال خط کانتی، 2.67 اینچ در Plantation و 1.69 در هالیوود گزارش شده است.

مقامات NWS توصیه‌ای برای سیل در پهنه وسیعی از Broward صادر کردند که از Sunrise تا Dania Beach و بخش‌هایی از Pembroke Pines امتداد دارد، اما از آن زمان اجازه داده شد منقضی شود.

حق چاپ 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید