افسر پلیس نیوجرسی که مقامات می گویند یک تماس گیرنده 911 را با شلیک گلوله کشته و به قتل رسانده است – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – دفتر دادستان کل ایالت اعلام کرد که یک هیئت منصفه یک افسر پلیس نیوجرسی را به اتهام قتل غیرعمد متهم کرده است، بیش از یک سال پس از آن که مقامات می گویند او صاحب خانه ای را که با 911 تماس گرفته بود تا دو سارق را گزارش کند، به ضرب گلوله کشته است.

به گفته مقامات، سالواتوره اولدراتی، افسر پلیس شهرستان مانتوآ، در ساعات اولیه 14 سپتامبر 2021 به چارلز شارپ سوم در حیاط جلویی شهرک مانتوآ شلیک کرد و او را کشت.

به گفته دفتر دادستان کل نیوجرسی، شارپ، 49 ساله، در مورد دو سارق در پشت خانه اش که یکی از آنها اسلحه دستی داشت، با 911 تماس گرفته بود.

مقامات گفتند که یک اعزام کننده اطلاعات مربوط به سارق مسلح را با افسران پاسخگو در آن زمان به اشتراک گذاشت. هیئت منصفه بزرگ روز سه شنبه به کیفرخواست اولدراتی رای داد.

متیو پلاتکین، دادستان کل روز چهارشنبه گفت: «زندگی (شارپ) چند ثانیه پس از رسیدن افسر اولدراتی به صحنه قطع شد، در حالی که (او) هنوز با یک مأمور پلیس در تماس بود.

دفتر دادستانی کل قبلاً کپی هایی از تماس شارپ با 911 و فیلم دوربین بدنه اولدراتی را منتشر کرده بود که نشان دهنده حادثه تیراندازی است.

چند ثانیه پس از تیراندازی، اولدراتی در فیلم دوربین بدنه شنیده می‌شود که می‌گوید: «نمی‌دانم، آن مرد بالا آمد، اسلحه را نشانه گرفت.»

بر اساس خبر دادستان کل کشور، پس از تیراندازی، یک اسلحه کپی کالیبر 45 در نزدیکی شارپ پیدا شد.

سی ان ان از وکیل اولدراتی، پلیس شهر مانتوآ و شهردار این شهر نظر خواسته است.

رسمی: اولدراتی “هیچ فرمان یا هشدار شفاهی نداد”
اولدراتی بلافاصله پس از یک افسر دیگر به نام Cpl به بیرون از خانه شارپ رسید. مقامات گفتند رابرت لیتون.

همانطور که اولدراتی از ماشین پلیس خود پیاده شد، لیتون فریاد زد، “او یک اسلحه دستی دارد، همان جا.”

مقامات گفتند که اولدراتی چندین بار با اسلحه خود شلیک کرد و با چندین گلوله به شارپ اصابت کرد. لیتون اسلحه اش را شلیک نکرد.

در مورد ماکت اسلحه ای که مقامات می گویند پس از تیراندازی در نزدیکی شارپ پیدا شده است، در خبر دادستان کل نمی گوید که این اسلحه متعلق به چه کسی بوده یا اینکه شارپ آن را در اختیار داشته است یا خیر.

مقامات گفتند که افسران و پرسنل فوریت های پزشکی به شارپ کمک کردند، اما او بعداً در بیمارستان جان باخت.

پلاتکین گفت: “زمانی که ساکنان برای خدمات با 911 تماس می گیرند، نگران هستند، به کمک نیاز دارند، به دنبال محافظت هستند – و اعتماد دارند که افسرانی که به تماس های آنها پاسخ می دهند، پاسخ می دهند و به آنها کمک می کنند.” “متاسفانه، این اتفاق در اینجا رخ نداد.”

دفتر صداقت و پاسخگویی عمومی نیوجرسی این پرونده را بررسی کرد و اطلاعاتی را به هیئت منصفه ارائه کرد.

توماس جی. آیچر، مدیر اجرایی دفتر، در بیانیه خبری گفت: «کمتر از پنج ثانیه از زمانی که افسر اولدراتی از خودروی پلیس خود خارج شد و شروع به تیراندازی به سمت آقای شارپ کرد، سپری شد.

ایچر گفت: «افسر اولدراتی قبل از شلیک به آقای شارپ هیچ فرمان یا هشدار شفاهی نداد. “هیئت منصفه بزرگ تشخیص داد که رفتار او موجه نیست و صدور کیفرخواست برای قتل غیرعمد را تضمین کرد.”

اگر اولدراتی مجرم شناخته شود، ممکن است به اتهام قتل غیرعمد به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید