اولین اسپای کودک در نوع خود در میشیگان با هدف کمک به نوزادان و والدین – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


دیترویت (WXYZ) – بعد از یک روز طولانی خوابیدن، غذا خوردن و بله، مدفوع کردن، برخی از نوزادان فقط به یک روز در آبگرم نیاز دارند.

Oh LaLa Baby Spa اولین بار در نوع خود در ایالت میشیگان است و ما آن را بررسی کردیم. به نظر می رسد، تجربه به ظاهر ثروتمند می تواند مزایای سلامتی برای والدین و نوزادان داشته باشد.

آبگرم مخصوص نوزادان دو هفته تا 18 ماهگی است. نوزادان می توانند آب درمانی و ماساژ دریافت کنند، اما مزایای آن بیشتر از عمق پوست است.

اولا بایرام یک پرستار معتبر و یکی از بنیانگذاران اسپا است. الهام او هرگز خیلی دور نبود.

دختر 11 ماهه بایرام، فاطمه، با کولیک دست و پنجه نرم می کرد، بنابراین بایرام یک ماساژور نوزاد تایید شده برای کمک شد، و او گفت که این کار موثر است.

اکنون، از طریق ماساژهای هدایت‌شده، او به سایر والدین و نوزادان کمک می‌کند تا تسکین پیدا کنند، یبوست، قولنج را به طور کلی درمان می‌کند و خواب و رشد را بهبود می‌بخشد.

دبی ادسیت، کاردرمانگر، گفت: “این برای ارتقاء رشد حسی و تنظیم سیستم عصبی فوق العاده است.” Adsit بر توانبخشی کودکان در مرکز کودکان بومونت نظارت دارد.

او گفت که ماساژ نوزاد جدید نیست و اغلب برای کمک به کودکان در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) یا کسانی که با عضلات منقبض مشکل دارند، استفاده می‌شود.

اگرچه Adsit گفت که تحقیقات در مورد مزایای مرتبط با آب درمانی محدود است، او می تواند به طور حکایتی ببیند که چگونه کمک می کند.

او گفت: «آنها را از آن ظروف بیرون بیاورید، به آنها توانایی کاوش در محیط خود را بدهید و به آنها ورودی حسی واقعاً قدرتمندی بدهید که سیستم های در حال توسعه آنها میل دارند.»

الکسا اسپرینگفیلد کوچکترین سه نفر خود، گریسون 8 هفته ای را به اسپا آورد.

او گفت: «احساس می‌کنم با فرزندان گذشته‌ام هرگز فرصتی نداشتم که واقعاً از خانه بیرون بیایم و این برای من اضطراب زیادی ایجاد کرد. “بنابراین اینکه بتوانم فضایی برای بعد از زایمان داشته باشم تا تجربه پیوند با نوزادم را داشته باشم و از خانه خارج شوم، عالی بود.”

The-CNN-Wire™ & © 2023 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید