باربارا والترز، پیشگام اخبار تلویزیون، در 93 سالگی درگذشت – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


نیویورک (AP) – باربارا والترز، مصاحبه‌کننده، مجری و مجری برنامه‌ای که به عنوان اولین زنی که در طول یک فعالیت حرفه‌ای در شبکه‌ای که از نظر طول مدت و تنوع قابل توجه بود، به عنوان یک سوپراستار اخبار تلویزیونی راه را پیش برد، درگذشت. او 93 بود.

مرگ والترز توسط ABC در شب جمعه و همچنین توسط تبلیغاتی او اعلام شد.

باربارا والترز با آرامش در خانه اش در محاصره عزیزانش درگذشت. او زندگی خود را بدون هیچ پشیمانی سپری کرد. سیندی برگر، روزنامه نگار، در بیانیه ای گفت: او نه تنها برای روزنامه نگاران زن، بلکه برای همه زنان پیشگام بود.

در طی نزدیک به چهار دهه در ABC و قبل از آن در NBC، مصاحبه‌های اختصاصی والترز با حاکمان، خانواده سلطنتی و سرگرمی‌ها موقعیت مشهوری را برای او به ارمغان آورد که با آنها در رتبه‌بندی قرار گرفت، در حالی که او را در خط مقدم روند روزنامه‌نگاری پخش قرار داد که باعث ستاره‌های خبرنگاران تلویزیون شد. و برنامه های خبری را وارد رقابت برای کسب رتبه های بالاتر کرد.

والترز در سال 1976 به عنوان اولین مجری زن شبکه خبری، با دستمزد بی سابقه 1 میلیون دلاری سالانه که گازها و انتقادها را برانگیخت (در حالی که در فریاد از دست داد، وظایف اضافی او فراتر از اخبار بود) تیتر خبرها شد. انگیزه او افسانه‌ای بود زیرا او – نه فقط با شبکه‌های رقیب، بلکه با همکارانش در شبکه خودش – برای هر «دریافت» بزرگ در دنیایی که با مصاحبه‌کنندگان بیشتر و بیشتر، از جمله روزنامه‌نگاران زن که مسیری را که او شروع کرده بود دنبال کرده بودند، رقابت می‌کرد.

“من هرگز انتظار این را نداشتم!” والترز در سال 2004 با سنجش موفقیت خود گفت. همیشه فکر می‌کردم نویسنده تلویزیون شوم. حتی فکر نمی کردم جلوی دوربین باشم.»

اما او در مقابل دوربین طبیعی بود، به خصوص زمانی که افراد برجسته را با سؤالات مطرح می کرد.

“وقتی مصاحبه می کنم نمی ترسم، هیچ ترسی ندارم!” والترز در سال 2008 به آسوشیتدپرس گفت.

تنها دخترش ژاکلین دانفورث از والترز به یادگار مانده است.

حق چاپ 2022 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید