گابرت و برادران Bucs مردم را در تصادف هلی کوپتر تامپا نجات دادند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


تامپا، فلوریدا (AP) – بلین گابرت، مدافع پشتیبان Buccaneers، روز پنجشنبه با سقوط یک هلیکوپتر در خلیج هیلزبورو در تامپا، تبدیل به یک قهرمان غیرمنتظره شد.

او و دو برادرش در همان حوالی با جت اسکی در حال گشت و گذار بودند و از دور برخی از قایق های بادبانی را در یک باشگاه قایق بادبانی چک می کردند، که صدای “صدای ضعیف” را در جنوب جزیره دیویس شنیدند و به سمت آن هجوم بردند.

من فقط به یاد دارم که به سمت غرب نگاه کردم و دیدم که تقریباً شبیه یک قایق خدمه در آب بود که تقریباً به چهار قسمت تقسیم شده بود و به طور مبهم به یاد دارم که مانند دو جلیقه نجات زرد رنگ دیده بودم، بنابراین خوب بود که باید برویم این را بررسی کنیم. گابرت روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت، مقامات محلی مانند والدینی مغرور پشت او ایستاده اند.

برادران برای یافتن یک هلیکوپتر در حال غرق شدن و چندین نفر که نیاز به نجات دارند، به محل سقوط رسیدند.

گابرت گفت: «کوچک‌ترین بچه تازه اومده بود و گفت که اونجا گیر کرده بود و من پرسیدم که آیا کسی دیگه گیر افتاده یا نه و بعد با 911 تماس گرفتم و سعی کردم تا حد امکان خونسرد باشم.

او توانست دو نفر از مردم را از آب خارج کرده و سوار جت اسکی خود کند، در حالی که برادرانش به نفر سوم کمک کردند. سرنشین چهارم توسط مقامات کمک شد تا از آب خارج شود، که گبرت گفت که در زمان بی سابقه ای به آنجا رسید.

همه زنده ماندند.

اداره پلیس تامپا در بیانیه ای اعلام کرد که خلبان و سه مسافر در حال گشت و گذار با هلیکوپتر در منطقه بودند که صدای بلندی شنیدند و هلیکوپتر از کار افتاد. خلبان فرود اضطراری در آب انجام داد.

دن اسپیرز، افسر پلیس خلیج تامپا گفت که گبرت و برادرانش “در واقع عملیات نجات را به پایان رسانده بودند” زمانی که او وارد شد.

اسپیرز گفت: «بدون شک، این یک شاهکار بسیار چشمگیر بود. “آنها بسیار آرام بودند – کار عالی در این زمینه… یکی از خطرناک ترین شرایط در یک هواپیما فرود در آب است که فقط به دلیل وارونگی یک هلیکوپتر و تلاش برای فرار از آن و گرفتار نشدن در آن است، بنابراین شرایط بسیار شگفت انگیزی بود. که همه بیرون آمدند.»

گابرت گفت که با جت اسکی خود را به ساحل رسانده است، جایی که آتش نشانی با آنها ملاقات کرده است.

او به دو سوار خود گفت: “من می خواهم، فقط لطفا محکم نگه دارید.” ما سریع به ساحل می‌رسیم و شما را خشک می‌کنیم، برایتان قهوه می‌آوریم و بدنتان را گرم می‌کنیم.»

پلیس خلیج تامپا روز جمعه گبرت را به عضو افتخاری واحد دریایی خود تبدیل کرد.

گابرت گفت: “این خنده دار است که چگونه زمان در آن موقعیت ها کند می شود.” “من فقط می خواستم آنها را در اسرع وقت خشک و گرم کنم.”

تاد بولز، مربی باکس فکر می‌کرد که این نجات “بسیار عالی” بود.

“هر وقت می توانید مردی را پیدا کنید که همه چیز را رها کند و به کسی کمک کند که او حتی بدون فکر کردن به آن نمی داند و زندگی آنها را در دست بگیرد و به دیگری کمک کند تا زندگی آنها را نجات دهد، این خیلی چیزها را می گوید. در مورد آن مرد، او گفت. و بلین این کار را کرد.

حق چاپ 2022 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید