تام هنکس در سخنرانی هاروارد به آینده آمریکا می پردازد: “حقیقت مقدس است” – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – تام هنکس از کلاس فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد در سال 2023 خواست تا در یک سخنرانی آغازین قدرتمند در روز پنجشنبه از حقیقت دفاع کنند.

برنده اسکار که دکترای افتخاری هنر را دریافت کرد، به شوخی گفت که مدرکش را «بدون انجام کاری» به جز ایفای نقش یک استاد دانشگاه هاروارد در فیلم‌های «رمز داوینچی» دریافت می‌کند.

او گفت: “این منصفانه نیست، اما لطفاً از این واقعیت ناراحت نشوید.”

من در مورد لاتین چیز زیادی نمی دانم. من هیچ اشتیاق واقعی به آنزیم ها ندارم، و سیاست عمومی جهانی چیزی است که درست قبل از انجام Wordle در روزنامه اسکن می کنم. او با اشاره به سه سخنران دانشجویی که او را ادامه دادند، با کنایه گفت: «و با این حال، من در حال بستن هستم – برای جوزیا، پالاس، و ویک می‌بندم.

سپس هنکس به صحبت درباره «حقیقت، عدالت و روش آمریکایی» پرداخت.

هنکس گفت: «تبلیغات و دروغ های کچل به مرور زمان از بین خواهند رفت. «بت پرستی و تصویرسازی درخشش و تأثیر خود را از دست می دهد».

وی در ادامه گفت: تجربه در یک چشم بهم زدن می تواند جایگزین جهل و نابردباری شود، اما بی تفاوتی دید مردم آمریکا را تنگ می کند و نور مشعل نمادین لیدی لیبرتی را کم رنگ می کند.

هنکس به کلاس گفت که سه نوع آمریکایی وجود دارد و آن‌ها باید بین «کسانی که آزادی و آزادی را برای همه می‌پذیرند، آن‌هایی که نمی‌خواهند، یا کسانی که بی‌تفاوت هستند» انتخاب کنند.

او افزود، تفاوت در این است که «چقدر واقعاً باور دارید، چقدر با صدای بلند تبلیغ می‌کنید، چقدر محکم به حقیقت بدیهی پایبند هستید – که البته همه ما به یک اندازه و در عین حال متفاوت خلق شده‌ایم و البته که هستیم. همه در این با هم.»

هنکس گفت: ما همه جز انسان هستیم.

هنکس گفت: «حقیقت برای برخی دیگر تجربی نیست. این دیگر نه بر اساس داده‌ها است، نه عقل سلیم و نه حتی نجابت.»

گفتن حقیقت دیگر معیار خدمات عمومی نیست. این دیگر مرهمی برای ترس های ما یا راهنمای اعمال ما نیست. حقیقت در حال حاضر توسط بازی‌های پایانی حاصل جمع صفر قابل انعطاف در نظر گرفته می‌شود.» «تصویر با جسارت ساخته می‌شود، با هدف دستیابی به وظیفه اولیه یعنی تضعیف حقیقت با منطق ساختگی برای دستیابی به تخصص جعلی، با صداقت کاذب».

او تاکید کرد که مردم “سریع و آزاد” با حقیقت بازی می کنند.

او گفت: “هر روز، هر سال، و برای هر کلاس فارغ التحصیلی، یک انتخاب وجود دارد.”

او پس از فارغ التحصیلی را “نبرد بی پایانی که همه شما از امروز رسماً به آن ملحق شده اید” نامید.

اگر در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید، مسئولیت با شماست. مال ما تلاش اختیاری است، اما حقیقت مقدس است، تغییرناپذیر است و در سنگ بنای جمهوری ما حک شده است.»

The-CNN-Wire™ & © 2023 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید