جوان 18 ساله ای که بر موانع غلبه کرد، یک ماشین کاملاً جدید با استعداد از ریک کیس هوندا در دیوی – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


دیوی، فلوریدا. (WSVN) – یک نوجوان فلوریدای جنوبی یک هدیه سخاوتمندانه دریافت کرد و به دلیل موانعی که بر آن غلبه کرده است، شناخته می شود.

جکی نایت یک ماشین کاملاً جدید از Rick Case Honda در Davie دریافت کرد.

این جوان 18 ساله پس از اینکه در یک سالگی توسط خانواده اش رها شد، تربیت سختی داشت. او همچنین از مرگ مادر رضاعی‌اش رنج می‌برد که منجر به جذب نایت توسط آژانسی شد که پناهگاه امنی برای جوانان فراهم می‌کرد.

علیرغم همه اینها، او به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد، بورسیه تحصیلی برای حضور در کالج بروارد دریافت کرد و اکنون چند چرخ جدید دارد.

نایت گفت: «چون شما همیشه انتظار ندارید که چیزهای خوب ظاهر شوند. “من آدم خوش شانسی هستم، بنابراین همیشه این شک را به خودم می دهم. بله، امروز ممکن است روز خوبی باشد، روز خوش شانسی است. من سعی می‌کنم ببینم آیا می‌توانم شغلی پیدا کنم که به ماشین نیاز داشته باشد، که اغلب آنها معمولاً آن را استخدام می‌کنند. همینطور که هست، کار، مدرسه، خانه است، فقط برای خودم زندگی می‌سازم.»

این اهدا توسط باشگاه روتاری وستون امکان پذیر شد.

نایت گفت که قصد دارد مدرک دکتری خود را بگیرد.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید