دانش آموز کشته شده در سانحه قایق، دوست بازمانده در مراسم فارغ التحصیلی آکادمی بانوی لوردز تجلیل شد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


میامی جنوبی، فلوریدا. (WSVN) – مدرسه ای در جنوب فلوریدا به دانش آموزی که در تصادف قایق در سال 2022 کشته شد و همچنین دوست صمیمی که از این تراژدی جان سالم به در برد، در مراسم فارغ التحصیلی متحرک ادای احترام کرد.

208 دختر با پوشیدن کلاه و لباس مجلسی در شب فارغ التحصیلی در آکادمی بانوی لوردس در جنوب میامی، پنجشنبه شرکت کردند.

این مراسم برای فارغ التحصیلان دبیرستان پس از از دست دادن یکی از همکلاسی های خود در اوایل سال تحصیلی، مراسمی تلخ و شیرین بود.

گروهی از دوستان در حال بازگشت از جشن تولد در آخر هفته روز کارگر بودند که در یک تصادف خشونت آمیز قایق در نزدیکی Boca Chita در خلیج Biscayne درگیر شدند.

یکی از مسافران به نام لوسی فرناندز 17 ساله در این تصادف جان خود را از دست داد. ده نفر دیگر مجروح شدند.

پنجشنبه شب، والدین فرناندز برای دریافت دیپلم افتخار دخترشان از روی صحنه رفتند.

او گفت: «این حقیقت که او بسیار سخت‌کوش بود، اخلاق کاری و نمراتش و، می‌دانید، همه چیزهایی که می‌خواست به دست بیاورد، او واقعاً آنقدر در مورد آن صحبت نمی‌کرد، اما ما آن را به عنوان پدر و مادرش دیدیم. هر روز،” ملی فرناندز، مادر قربانی گفت. او بسیار منضبط بود و دیشب وقتی انجمن افتخار ملی و تمام طناب‌های او را دریافت کردیم، نشان داد، و لحظه‌ای بسیار تکان‌دهنده بود، اما دانستن واقعیت آنچه اتفاق افتاده نیز دل‌خراش بود.»

کیتی پویگ که از سانحه قایق جان سالم به در برده بود، روی ویلچری که خواهرش اشک می ریخت روی صحنه آمد، در حالی که تماشاگران با صدای بلند تشویق شدند.

پویگ که زندگیش برای همیشه با تصادف تغییر کرد، یکی از بهترین دوستان فرناندز بود.

کلاس 2023 فرناندز و پویگ را به خاطر عشق و خواهری خود در زمان های خوب و بد شناسایی کرد.

این یک خواهرخواندگی بود که خانواده فرناندز نیز به آن احترام می گذاشتند.

ملی گفت: “بنیاد لوسی فرناندز دو ابتکار اصلی دارد: بورسیه تحصیلی Love Like Lucy و ابتکارات FLY HIGH BIRD Boater و Watercraft Safety.” “هدف ما با این بنیاد، به ویژه بورسیه های تحصیلی Love Like Lucy، ارائه تجربیات متحول کننده به یک بانوی جوان در جامعه ما است که به دنبال تأثیرگذاری و تابش نور خود به روش منحصر به فرد خود است.”

این بنیاد همچنین دارای طرح FLY HIGH BIRD Initiative است که از سرگرمی مورد علاقه لوسی پشتیبانی، ترویج و جشن می گیرد: روی آب بودن.

ما پرچم FLY HIGH BIRD را ایجاد کرده‌ایم، که پرچمی است که شما می‌توانید در قایق خود به اهتزاز در بیاورید و به همه نشان می‌دهد که نه تنها به خانواده و خدمه‌تان اهمیت می‌دهید، بلکه به دیگران نیز در اطرافتان اهمیت می‌دهید.» اندی فرناندز، پدر قربانی گفت. “کارها باید متفاوت انجام شود. انجام کارها به روش یکسان کافی نیست، زیرا ما باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع یک تراژدی دیگر انجام دهیم.»

آنها امیدوارند که میراث فرناندز بتواند خانواده های بیشتری را روشن کند.

اندی گفت: «او بسیار خوش‌آمد بود، بسیار گرم بود.

او بامزه بود، شوخ بود، باهوش بود مثل یک شلاق، یعنی عالی بود. او یک بچه عالی بود.

عزیزان فرناندز گفتند که قدرت آنها ناشی از هجوم حمایتی است که از جامعه دریافت کرده اند و از خود فرناندز که به گفته آنها از بالا آنها را راهنمایی می کند.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید