عجیب تر از داستان: کمدین برت کریشر، پدر روی صفحه، مارک همیل، حواشی را درباره «ماشین» می ریزند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


همه ما داستان‌های سفر دیوانه‌واری داشته‌ایم، اما مهمانی با مافیای روسیه احتمالاً یکی از آنها نیست – مگر اینکه کمدین شما برت کریشر باشید. او استندآپ ویروسی خود را – واقعی – درباره این حادثه به یک فیلم کامل تبدیل کرده است. ودکای خود را نگه دارید، زیرا این یک سواری وحشیانه است.

استندآپ کمدین برت کریشر…

برت کریشر (مثل خودش): “وقتی 22 ساله بودم، با مافیای روسیه درگیر شدم.”

… باید نه زندگی داشته باشد.

شخصیت در “ماشین”: “تو تنها چیزی که پدرم به آن اهمیت می داد را دزدیدی.”

جیمی تاترو (در نقش یانگ برت): “ببخشید.”

زیرا حتی اگر کسری از آنچه در «ماشین» اتفاق می‌افتد درست باشد، و بخشی از آن در واقع…

برت کریشر: «این منعکس کننده بسیاری از چیزهایی بود که من در زندگی خود داشتم: مسائل مربوط به دخترم، نحوه برخورد من با پدرم، پذیرش پدرم از من. یعنی واقعا نزدیک بود.»

سپس او یک گربه خوش شانس یا بدشانس است.

مارک همیل: «من به این مرد می‌گویم حیوون مهمانی، اما این اصلاً من را توصیف نمی‌کند، و با این حال، در تریلر گفتم: «اوه! آیا در این فیلم می گویم “mf”؟ وای خدای من.”

در کمدی اکشن نیمه اتوبیوگرافیک، زمانی که یک اوباش قاتل سعی می کند او را در حین تحصیل در خارج از کشور در کالج به خاطر جنایاتش بدزدد، گذشته به دامان برت باز می گردد.

برت کرایشر: “به معنای واقعی کلمه بهترین تابستان زندگی من بود.”

برت جوان با بازی جیمی تاترو.

برت کریشر: «گاری باری که جیمی با مافیا در آن مهمانی می‌کرد، بسیار بزرگ‌تر از گاری‌ای بود که ما در آن بودیم، و من می‌گفتم «خب، باید کوچک‌تر باشد» و [director] پیتر [Atencio] مثل این بود: “رفیق، ما داریم فیلم می سازیم.” رها کردن.'”

و با کمک پدرش در فلوریدا، آلبرت، با بازی مارک همیل…

مارک همیل: “من می توانم با آلبرت ارتباط برقرار کنم، فقط نمی توانم پسرش را درک کنم و اینکه چرا او کاری را انجام می دهد.”

آمریکایی مجبور است قدم‌های خود را بازگرداند، زیرا یک خانواده جنایتکار روسی به جنگ می‌روند و اکنون پدر و پسر در مرکز قرار دارند.

مارک همیل: «اینجا هستم، سعی می‌کنم پسرم را زمین‌گیر کنم و او را به واقعیت نزدیک‌تر کنم و او را بیشتر شبیه خودم کنم. چه اتفاقی می افتد؟ عقلم را از دست می دهم و بیشتر شبیه او می شوم.»

این فیلم شبیه هیچ چیزی است که تا به حال ندیده اید.

مارک همیل: «از نظر موقعیت‌های دیوانه‌کننده که تشدید می‌شوند، شاید «خماری»، اما حتی در آن زمان هم این کار عدالت را رعایت نمی‌کند.

الکس میراندا: «من دقیقاً همین واکنش را داشتم. وقتی این کار تمام شد، به این فکر می‌کردم که چه چیزی [expletive] این بود که؟!'”

[Bert laughs.]

مارک همیل: “پس کار ما در اینجا تمام شد.”

اوه، و آن دانشگاه ایالت فلوریدا بود، بنابراین یک عمو باید بپرسد…

الکس میراندا: «دو برادرزاده من در حال حاضر در FSU هستند. آیا باید نگران باشم؟»

برت کریشر: «آنها خوب خواهند شد. بگذارید بچه باشند، بگذارید آزمایش کنند. این توصیه از خود اسنوپ داگ آمده است.”

و مارک چگونه بازی یک “مرد فلوریدا” را دوست دارد؟

مارک همیل: “من دوست دارم در فیلم اهل فلوریدا جنوبی باشم، اما هنوز هم حسادت می کنم که فلوریدا به نوعی توانسته است وضعیت “دیوانه ترین ایالت آمریکا” را از کالیفرنیا بدزدد. چه جراتی داری!»

اکنون می‌توانید «ماشین» را در سینماها ببینید.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید