ویدیوی دوربین بدنه جست‌وجوی شدید برای دزد مسلح مظنون را در سواحل میامی نشان می‌دهد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


سواحل میامی، فلوریدا. (WSVN) – افسران پلیس در جستجوی خطرناک برای یک سارق مسلح در سراسر سواحل میامی بودند که منجر به دستگیری این مرد شد.

ویدئویی که توسط دوربین بدن افسران پوشیده شده بود، افسران پلیس شهر میامی را در حالی که اسلحه هایشان را کشیده بودند، در حالی که مظنون تحت تعقیب را در ارتباط با یک سرقت مسلحانه در میامی دنبال می کردند، ضبط کردند.

حضور شدید پلیس، از جمله یک هلیکوپتر، در 15 مه، در سراسر محله ای که توسط ساکنان به عنوان یک جامعه آرام شناخته می شود، مشاهده شد، زیرا جستجو برای جان الکساندر گومز-کاردونا 29 ساله ادامه داشت.

کلاهبردار متهم به سمت شمال به سواحل میامی و مناطق اطراف آن برخورد کرد، و یک مرسدس بنز را که با درهای باز و کیسه های هوا باز شده بود، در منطقه خیابان 96، نزدیک بلوار بیسکاین، تصادف کرد و از زیر آب خارج کرد.

“او کجاست؟ او در کجاست؟ با این حال او در کجاست؟» شنیده می شود که یک افسر در فیلم بادی کم می گوید.

با بالا بودن آدرنالین و تنش، ماموران به جستجوی گومز-کاردونا پس از اینکه گومز-کاردونا از مرسدس شکست خورده فرار کرد، ادامه دادند.

او بلند شد. آن پسر کجاست؟» شنیده می شود که یک افسر در فیلم بادی کم می گوید. “من عقب را گرفتم. من عقب را گرفتم. پشتش چیزی هست؟»

«ماشین خالی است. کسی به وسیله نقلیه دست نزند بیایید این را نگه داریم.» افسر دیگری در حالی که به مرسدس نزدیک می شدند گفت.

همانطور که آنها به دنبال گومز-کاردونا بودند، تمرکز افسران نیز بر روی ایمن سازی منطقه بود.

شنیده می شود که افسری در فیلم بادی کم می گوید: «بیایید ترافیک را به خارج از اینجا هدایت کنیم».

خیابان‌ها بسته شد، زیرا مأموران رانندگان را منحرف کردند و هلی‌کوپتر بالای محیط معلق بود.

دوربین های 7News از بسته شدن خیابان در خیابان هشتم شمال شرقی و خیابان 96 عکس گرفتند.

افسران سرانجام گومز-کاردونا را پیدا و دستگیر کردند.

ویدئوی دوربین بدنه مظنون را در حالی که در ساعات اولیه 16 مه با دستبند به مقر پلیس آورده شد، ضبط کرد.

خدا را شکر که تصادف کردی و کسی را نکشتی. اگر کسی را می کشتید، برای شما بدتر بود.» شنیده می شود که افسری به گومز-کاردونا می گوید. با دو سه ماشین تصادف کردی، گواهینامه نداری.»

گومز-کاردونا با چندین اتهام از جمله سرقت مسلحانه و حبس کاذب با یک سلاح مرگبار روبرو است.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید