سرکوب DeSantis DEI مراکز غرور LGBTQ را در کالج های فلوریدا در معرض خطر قرار می دهد



بودجه برای برنامه‌های تنوع، برابری و شمول به زودی از کالج‌ها و دانشگاه‌های دولتی در سرتاسر فلوریدا به لطف لایحه ۲۶۶ سنا تخصیص داده می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ تصویب اول ژوئیه، دانشجویان دگرباشان جنسی و مشاوران آنها – که از کسانی هستند که بیشترین آسیب را دیده‌اند – همچنان باقی می‌مانند. در بلاتکلیفی، متعجبم که قانون جدید تا چه حد ابتکارات مهم دانشگاه را تحت تأثیر قرار می دهد.

این لایحه در مأموریت خود مبنی بر ممنوعیت هزینه‌های ایالتی و فدرال برای برنامه‌های تنوع، برابری، و گنجاندن (DEI) واضح است. با این حال، این بر عهده فرماندار ران دیسانتیس است که عمدتاً به دست انتخاب شده در فلوریدا، هیئت آموزش و هیئت مدیره فلوریدا را تعیین می کند که چه چیزی زیر این چتر قرار می گیرد.

بر اساس قانون جدید، مؤسسات «نباید برنامه‌ها یا فعالیت‌های دانشگاهی را که از «تنوع، برابری، و شمولیت» حمایت می‌کند، یا ترویج یا مشارکت در فعالیت‌های سیاسی یا اجتماعی را ترویج، حمایت یا حفظ کنند.

این قانون بخشی از فشار سراسری سیاستمداران محافظه‌کار بود که ادعا می‌کردند برنامه‌های DEI در کالج‌ها و دانشگاه‌های دولتی مراکز عصبی لیبرالی هستند که ایدئولوژی “بیدار” را تقویت می‌کنند و باید از بودجه حذف شوند. قانون فلوریدا یکی از اولین لوایح ضد DEI بود که در میان واکنش‌ها، در کنار اقدامی در داکوتای شمالی، به قانون تبدیل شد.

نیکول مورس، استاد ارتباطات و مدیر مرکز مطالعات زنان، جنسیت و جنسیت در دانشگاه آتلانتیک فلوریدا (FAU)، می گوید زبان مبهم این لایحه “خطر واقعی” است.

مورس می گوید: «این موضوع نگرانی های زیادی در مورد سانسور و سرکوب آزادی بیان ایجاد می کند. زمان جدید. “قانون بسیار مبهم و گیج کننده است. این قانون به وضوح توسط افرادی نوشته شده است که دانش عمیقی از آموزش عالی ندارند.”

مرکز شمول، آموزش تنوع و حمایت از FAU (IDEA) تنها با توجه به نام خود در معرض خطر تغییر عملیات یا بسته شدن است.

در گزارشی که در سال جاری منتشر شد، دانشگاه آتلانتیک فلوریدا حدود 900000 دلار هزینه سالانه برای برنامه‌های تنوع، برابری و مشارکت را فاش کرد که 640،000 دلار از بودجه دولتی تامین می‌شود. مرکز IDEA که 300000 دلار بودجه دولتی دریافت کرد، چندین رویداد و برنامه کلیدی را حمایت مالی کرده است: پذیرایی از دانشجویان LGBTQ، گردهمایی برای بزرگداشت دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور، کنفرانس WeLead Diversity Matters برای دانشجویان، و ساعت قهوه کوئیر. ، بین دیگران.

ابتکارات مرتبط با DEI در FAU همچنین شامل کمک هزینه تحصیلی فارغ التحصیلان برای افزایش تنوع و برنامه ای برای اطمینان از اینکه جستجوهای اعضای هیئت علمی در کالج مهندسی و علوم کامپیوتر از شیوه های عادلانه پیروی می کند.

مورس می‌گوید: «تبعیض جنسیتی یا جنسیتی مشکلی است که آکادمی همچنان باید برای رفع آن تلاش کند.

دفاتر تنوع در دانشگاه‌های سراسر کشور اخیراً در کانون اندیشکده‌ها و سیاستمداران محافظه‌کار قرار گرفته‌اند و مؤسسه منهتن ادعا می‌کند که این برنامه‌ها “در درجه اول اهداف سیاسی را به جای اهداف آموزشی پیش می‌برند.” بیش از 30 لایحه ضد DEI در سراسر کشور در سال جاری ارائه شد که تعدادی از آنها موفق به تصویب مجالس ایالتی مربوطه خود شدند.

به نظر می‌رسد که SB 266 به سازمان‌های دانش‌آموزی که از غرور و تنوع طلبی LGBTQ در فلوریدا اداره می‌شوند اجازه می‌دهد در صورتی که از طریق «هزینه‌های دانشجویی» تأمین مالی می‌شوند، به کار خود در محوطه دانشگاه ادامه دهند، اگرچه قانون این گروه‌ها را ملزم می‌کند تا مطابق با سیاست‌هایی که هنوز مشخص نشده است، فعالیت کنند. هیئت امنای هر موسسه

با این حال، دانشجویان فلوریدا جنوبی در مورد آینده سازمان‌های دانشگاهی خود، مانند اتحادیه دانشجویی پراید در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا (FIU) و کوئر کالکتیو در کالج میامی-دید، نامطمئن هستند، زیرا تغییرات گسترده ایجاد شده توسط قانون جدید در هفته های پیش رو

اریکا جین فریدمن، مدیر مرکز پراید FIU، که بر اتحادیه دانشجویی پراید نظارت می‌کند، می‌گوید که در حالی که کمک‌های خارجی و هزینه‌های فعالیت دانشجویی بودجه برنامه‌های مرکز پراید را تامین می‌کند، حقوق کارکنان عمدتاً توسط بودجه دولتی تامین می‌شود که در خطر حذف شدن توسط این طرح جدید قرار دارند. قانون

فریدمن می گوید که بدون کارکنان، آینده برنامه های غرور در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فریدمن توضیح می دهد: «ما نمی دانیم این قوانین چگونه در دانشگاه های ما اجرا می شود. “آنچه که می دانم این است که مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، من شخصاً قصد دارم به کاری که انجام می دهم، حمایت و توانمندسازی افراد حاشیه نشین و متحدان آنها برای یادگیری، رشد و استفاده از صدای آنها برای دفاع از خود و جوامع خود ادامه دهم.” “

ماریانا روبلدو، فارغ‌التحصیل اخیر FIU و معاون سابق اتحادیه دانشجویی پراید دانشگاه، می‌گوید که موفقیت تحصیلی او بدون حمایت مرکز پراید و طرح‌های LGBTQ در مدرسه ممکن نبود. دانشگاه بورسیه تحصیلی Out and Proud را به او اعطا کرد، یک بورسیه تحصیلی با بودجه خصوصی، که به او در سال آخر دانشگاه کمک کرد.

طبق گفته پروژه Trevor، یک سازمان غیرانتفاعی پیشگیری از خودکشی، دانشجویان کالج با دسترسی به خدمات پشتیبانی LGBTQ در سال 2022، در مقایسه با افرادی که دسترسی نداشتند، شانس خودکشی 44 درصد کمتری داشتند. از هر سه دانشجوی کالج LGBTQ، یک نفر در سال 2022 به طور جدی به خودکشی فکر کرد.

روبلدو می‌گوید: «بسیاری از ما بدون داشتن چنین جوامعی در محوطه دانشگاه، امروز اینجا نبودیم. “اگر یکی از قدرتمندترین دفاتر دانشگاه اکنون باید برای یافتن یک مشاور جدید تلاش کند یا حتی از صفر شروع کند، پروتکل مناسب چیست؟ ما قرار است چه کار کنیم؟”

نسخه‌های قبلی SB 266 و لایحه همراه HB 999 شامل مقرراتی برای حذف رشته‌های اصلی و فرعی در مطالعات جنسیتی و نظریه نژادی انتقادی بود. مورس نگران بود که بتواند برنامه کارشناسی ارشد مطالعات زنان و جنسیت و دروس عمومی را از بین ببرد.

در حالی که این مقررات از آن زمان حذف شده اند، نسخه امضا شده به قانون هنوز به شدت آموزش نژادپرستی سیستماتیک در دانشگاه ها را محدود می کند. تا ژوئیه 2024 و هر چهار سال پس از آن، کمیته‌های هیئت علمی که توسط رئیس شورای آموزشی و رئیس شورای حکام منصوب می‌شوند، باید درس‌های اصلی را برای «حذف، هم‌ترازی، تراز مجدد، یا اضافه کردن» در انطباق با آئین نامه.

چارلی اندروز، معاون موقت رئیس جمهور در امور دانشجویی در دانشگاه بین المللی فلوریدا، می گوید زمان جدید که توجیه فرماندار دیسانتیس و قانونگذار جمهوری خواه برای مقررات جدید – اینکه آنها تلقین چپ “بیدار” را خنثی می کنند – گمراه کننده است.

اندروز می گوید: «ما سعی نمی کنیم به کسی تلقین کنیم. استادان به ویژه دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند تا نظر خود را در مورد این چیزها توسعه دهند، نه اینکه آنها را متقاعد کنند که آنچه را که باور دارند، باور کنند.»

یکی دیگر از عناصر این لایحه، کلمه “جنسیت” را از ماده ای حذف می کند که کالج ها و دانشگاه های دولتی را از تجارت با سازمان های تبعیض آمیز منع می کند. مورس این تغییر را مطابق با سیاست‌های دولت DeSantis می‌داند که تراجنسیتی‌های فلوریدی را با خودداری از به رسمیت شناختن جنسیت در صورتی که با جنسیت تعیین شده در هنگام تولد مطابقت نداشته باشد، هدف قرار می‌دهد.

مورس می‌گوید این اقدام سابقه خطرناکی برای دانش‌آموزان ترنس‌جندر و ناسازگار با جنسیت ایجاد می‌کند.

مورس می‌گوید: «ما معترضان راست‌گرا را در محوطه دانشگاه داشتیم که می‌گفتند مطالعات جنسیتی پدوفیلی را آموزش می‌دهد و دانشجویان ما را پدوفیل خطاب می‌کنند. این نشانه نگران کننده ای است از اینکه گفتمان به کجا می رود.»

در 15 ماه مه، زمانی که او این لایحه را امضا کرد، فرماندار نشان داد که این لایحه همچنین فعالیت‌های دانشگاهی را که به عنوان «ایدئولوژی جنسیتی» تبلیغ می‌کند، محدود می‌کند، اگرچه این عبارت در متن لایحه گنجانده نشده است.

دیسانتیس گفت: “اگر می خواهید کارهایی مانند ایدئولوژی جنسیتی انجام دهید، به برکلی بروید.” فی نفسه هیچ مشکلی وجود ندارد، اما برای ما، با دلارهای مالیاتی خود، می‌خواهیم بر مأموریت کلاسیک دانشگاهی که قرار است باشد تمرکز کنیم.»

روبلدو در ماه فوریه به راه اندازی یک گروه حمایت از LGBTQ+ خارج از دانشگاه به نام ائتلاف وحدت دانشجویی کمک کرد، که اعتراضی را در 23 فوریه در FIU سازماندهی کرد تا از قانون DeSantis که مراقبت و گفتمان تایید کننده جنسیت در مدارس را محدود می کند، حمایت کند. یک ماه بعد، اعضا اتوبوس‌هایی را سازماندهی کردند که آنها را در 28 مارس به کاپیتول فلوریدا منتقل کردند تا به شورای حکام ایالت در اعتراض به حذف قریب‌الوقوع برنامه‌های تنوع طلبی اعتراض کنند.

روبلدو می‌گوید: «به‌عنوان دانشگاه‌های مجزا، نمی‌توانیم دقیقاً گرد هم بیاییم و صدای همه را تقویت کنیم، بنابراین می‌خواستیم یک تلاش واحد در جهت پیشرفت انجام دهیم». “داشتن این ارتباط با هیئت مدیره یا قانونگذاران در تالاهاسی در همکاری با یکدیگر در همبستگی تاثیرگذار و قدرتمند است.”

روبلدو اصرار دارد که ائتلاف او تا زمانی که دانشگاه ها تدابیری را برای حمایت از جامعه او اجرا نکنند، عقب نشینی نخواهد کرد.

روبلدو می‌گوید: «در حال حاضر، ما به نوعی برای بدترین شرایط آماده می‌شویم. صادقانه بگویم، این همان کاری است که ما باید انجام دهیم تا ببینیم چه چیزی موثر است و چه چیزی خوب نیست.




دیدگاهتان را بنویسید