مردی پس از شلیک گلوله در پی تصادف در ساحل پومپانو دستگیر شد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


ساحل پومپانو، فلوریدا. (WSVN) – یک مرد مسلح پس از اینکه گفته می شود پس از برخورد با خودروی دیگری در ساحل پمپانو تیراندازی کرد، دستگیر شد.

معاونان دفتر کلانتر بروارد به همراه سازمان آتش نشانی Pompano Beach حدود ساعت 12 صبح جمعه در امتداد بلوک 2600 دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور درایو به محل حادثه رسیدند.

دوربین‌های 7News از آسیب‌های وارده به درب خودروی مقتول که شکسته شده و با سوراخ‌های گلوله شلیک شده بود، تصویربرداری کردند.

لافایت هاروارد که در این سقوط شرکت داشت، عواقب پس از آن را به یاد آورد.

“ما ضربه می خوریم [and] هاروارد گفت: چند بار دور خود بچرخید. “[Then we] از ماشین پیاده شو [to] نگاهی بیاندازید. می بینیم که او به ما ضربه زد. او می‌گوید: تو ما را زدی. کسی قرار است پرداخت کند. رفت سمت صندوق عقبش و وقتی برگشتم دیدم اسلحه به دستش رسیده، برگشتم و چند تیر شلیک کردم. بعد با ماشین ما رفت و سه بار به ماشین ما شلیک کرد.»

هاروارد گفت که راننده دیگر سپس به اسلحه اشاره کرد و به سمت او شلیک کرد.

فیلم‌های نظارتی نشان می‌دهد که راننده در حالی که دستان دو کودک خردسال را که آنها نیز در تصادف دخیل بودند، در حال فرار از صحنه بوده است.

نمایندگان در حالی که تحقیقات خود را انجام می دادند، بخشی از جاده نزدیک وندی را بستند، اما از آن زمان دوباره باز شده است.

BSO مظنون به نام ریکاردو جوزف 32 ساله را دستگیر کرد. او برای دریافت معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

خدمات حمایت از کودکان نیز اکنون در حال بررسی است.

هیچ آسیبی گزارش نشده است.

لطفاً برای جزئیات بیشتر در مورد این داستان در حال توسعه به WSVN.com و 7News مراجعه کنید.

حق چاپ 2023 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید