شهرها امنیت را قبل از بازگشت جشن های شلوغ شب سال نو تقویت می کنند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش

[ad_1]

(سی ان ان) – شهرهای بزرگ از جمله نیویورک و شیکاگو برای جشن های شب سال نو آماده می شوند و بخشی از تدارکات جشن شامل تدابیر امنیتی تقویت شده خواهد بود.

تام هریس، رئیس اتحادیه میدان تایمز، به سی‌ان‌ان گفت که انتظار می‌رود در شهر نیویورک، جمعیت برای اولین بار از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 برای شب سال نو به ظرفیت کامل بازگردند.

هریس روز جمعه در برنامه “سی ان ان امروز صبح” گفت: “ما از بازگشت مردم بسیار هیجان زده هستیم، از اینکه در حال بازگشت به حالت عادی جدید خود هستیم بسیار هیجان زده هستیم.”

ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که تمام دنیا نیمه‌شب به میدان تایمز می‌روند تا آن توپ را ببینند تا بتوانیم منتظر سال 2023 باشیم.»

کیچانت سیول، کمیسر اداره پلیس شهر نیویورک روز جمعه در یک جلسه توجیهی امنیتی گفت، در حالی که هیچ تهدید معتبر خاصی برای شهر نیویورک یا جشن های برنامه ریزی شده آن در شب سال نو وجود ندارد، مقامات برای اتفاقات غیرمنتظره آماده هستند.

توماس گالاتی، رئیس اطلاعات و مبارزه با تروریسم پلیس نیویورک در این کنفرانس خبری گفت: «تحلیلگران اطلاعاتی ما، با همکاری بسیار نزدیک با اف‌بی‌آی و کارگروه مشترک تروریسم، همه جریان‌ها را برای هر نوع تهدیدی که ممکن است وارد شود زیر نظر خواهند داشت.» “تدابیر حفاظتی فراوانی در محل خواهد بود.”

گالاتی گفت که پلیس نیویورک انتظار دارد تیم‌های K-9 و کشف مواد منفجره و هواپیماهای بدون سرنشین را مستقر کند و “غربالگری چندلایه توسط افسران ضد تروریسم ما که در هر ایست بازرسی مستقر هستند” به کار گرفته خواهد شد. چندین نقطه دسترسی به عموم مردم اجازه می دهد تا در میدان تایمز وارد رویداد شوند. جیمز مک کارتی، دستیار رئیس پلیس نیویورک گفت: اقلام ممنوعه شامل چتر، صندلی، پتو، کوله پشتی و الکل است.

به گفته گالاتی، اقدامات حفاظتی همچنین شامل تیم‌های تسلیحات سنگین، جوخه بمب‌گذاری و تیم‌های نظارت بر بیش از 1000 دوربین خواهد بود.

سیول گفت: “در حال حاضر، هیچ تهدید معتبر خاصی برای شهر نیویورک یا هیچ یک از رویدادهای ما در مورد شب سال نو وجود ندارد.” با این حال، من از مردم می خواهم که همیشه هوشیار باشند.

سیول افزود: پلیس نیویورک و آژانس‌های امنیت عمومی محلی «حضور قابل مشاهده‌ای خواهند داشت، اما در عین حال در میان جمعیت خواهند بود تا مردم دقیقاً ندانند چه کسی حاضر است».

سیول گفت که همراه با “هزاران افسر پلیس یونیفرم پوش” در رویداد میدان تایمز، افسران دیگری نیز برای گشت زنی در تمام محله ها، خیابان ها و متروها منصوب خواهند شد.

هریس که سرپرست این بخش است، گفت: «ما در 364 روز گذشته با شهر نیویورک، با تیم تولید و شرکایمان در Countdown Entertainment کار کرده‌ایم، برای این لحظه که می‌توانیم از بازگشت همه به میدان تایمز استقبال کنیم.» گروه غیر انتفاعی مسئول سازماندهی جشن سالانه سال نو.

در شب سال نوی 2021، جشن سالانه میدان تایمز برگزار شد، اما این رویداد در فضای باز به افرادی که مدرک واکسیناسیون را نشان می‌دادند محدود شد. در سال 2020، شمارش معکوس معمول و سقوط توپ معروف اتفاق افتاد، اما هیچ جمعیتی در خیابان ها اجازه حضور نداشت.

در شیکاگو، تدابیر امنیتی تقویت‌شده برای جشن‌های شب سال نو نیز اعمال خواهد شد.

به گفته ناظر پلیس دیوید براون، اداره پلیس شیکاگو 1300 افسر پلیس اضافی را برای اطمینان از “سرپوشیده و ایمن بودن” محله ها و مناطق پرترافیک مستقر خواهد کرد، زیرا شهر برای جشن ها آماده می شود.

براون گفت که این بخش “طرح امنیتی جامع” را برای مراسم آتش بازی در اسکله نیروی دریایی تهیه کرده است و افسران در تمام راهروهای خرده فروشی و مناطق مسکونی شهر قابل مشاهده خواهند بود. افسران همچنین پیاده و با دوچرخه در سرتاسر منطقه سرگرمی شیکاگو و در سراسر شهر منصوب خواهند شد.

ما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام خواهیم داد تا همه را ایمن نگه داریم، اما به ساکنان و بازدیدکنندگانمان نیاز داریم که هر کاری که می‌توانند برای جشن مسئولانه انجام دهند. مواظب یکدیگر نیز باشید و اگر چیز مشکوک یا ناامنی دیدید، لطفاً با 911 تماس بگیرید.

پس از تیراندازی دسته جمعی و کولاک مرگبار، بوفالو جشن می گیرد
هر سال جدید با جشن‌هایی در سرتاسر جهان آغاز می‌شود، جمعیتی مملو از عزیزان که آغاز فصل جدیدی را در زیر آسمان شبی که با آتش بازی روشن شده است، نشان می‌دهند.

اما از آنجایی که ایالات متحده یک سال آغشته به تراژدی ها و خسارات غیرقابل تصور را به پایان می رساند، برگزاری جشن ها برای همه آسان نخواهد بود.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط Gun Violence Archive، یک سازمان غیرانتفاعی ردیابی حوادث خشونت با سلاح در سراسر کشور، حداقل 646 تیراندازی جمعی در سال 2022 رخ داده است. این سال 2022 را به دومین سال رکورددار تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده تبدیل می کند.

خشونت های سال شامل قتل عام های پشت سر هم، از جمله در یک مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس بود. یک Walmart در Chesapeake، ویرجینیا. و یک کلوپ شبانه LGBTQ کلرادو اسپرینگز.

در بوفالو، جایی که یک مرد سفیدپوست 19 ساله در ماه مه در یک حمله نژادپرستانه در یک فروشگاه مواد غذایی در محله ای عمدتا سیاهپوست، 10 نفر را کشت و سه نفر را زخمی کرد، ورود به سال جدید بدون بسیاری از اعضای محبوب جامعه سنگین خواهد بود.

یک هفته پس از یک تراژدی دیگر – کولاک تاریخی که ده‌ها نفر از ساکنان آن را کشتند – بوفالو طبق برنامه‌ریزی‌شده با جشن‌های شب سال نو، از جمله رها کردن توپ سالانه آن‌ها، پیش خواهد رفت.

بایرون براون، شهردار بوفالو در یک کنفرانس خبری گفت: «افت توپ امسال بازتاب بیشتری خواهد داشت». 2022 سال چالش برانگیزی بود و ما آن را تصدیق خواهیم کرد. سال دردناکی برای همه ما بود. و ما به عنوان یک جامعه تاب آور به سمت سال 2023 حرکت می کنیم.

شهردار گفت که شهر شب سال نو را در برج الکتریک در مرکز شهر بوفالو جشن می گیرد و جشن ها شامل “لحظه های تأمل، لحظات دعا، لحظات شناخت” خواهد بود، و افزود که انتظار می رود هزاران نفر در آن شرکت کنند.

The-CNN-Wire™ & © 2022 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید