قائم مقام بروارد با خفه کردن زندانی نشسته (ویدئو)



خلیل پیس در حالی که پس از بازداشت به دنبال یک جلسه احتمالی سیگار کشیدن روی یک کارخانه بتونی در وستون نشسته بود، توسط یک معاون کلانتر بروارد (BSO) در چنگال خفه قرار گرفت و به زمین کوبید.

در یک ویدیوی TikTok که این حادثه را ضبط کرده است، پاتریک کیگان، معاون BSO، در حالی که پیس را به دور گردن می‌گیرد، زمانی که این جوان 22 ساله بحث می‌کند تلفنی صحبت می‌کند و سعی می‌کند تلفن همراهش را به یکی از دوستانش بدهد، دیده می‌شود.

@floridajooka sht green asf 🤦🏾‍♂️ #weston #broward #racistpolice ♬ صدای اصلی – floridajooka

“این چه لعنتی است؟” یک شاهد فریاد می زند “دیدی چیکار کرد؟”

در حالی که BSO در حادثه 22 دسامبر به او سیلی زد، پیس را به صورت روبه پایین روی پیاده رو نگه داشتند. کلانتری او را به اتهام مقاومت در برابر دستگیری بدون خشونت و بی نظمی محاکمه کرد.

پیس می گوید: «در آن لحظه خیلی ناامید شدم زمان جدید. “این واقعاً به من آسیب وارد کرد.”

او می‌گوید: «من بارها این اتفاق را دیده‌ام و صادقانه بگویم که برای زندگی‌ام می‌ترسیدم.

درگیری زمانی آغاز شد که پیس و دوستش به کشیدن ماری جوانا در حمام باشگاه بوناونچر تاون سنتر متهم شدند. به گفته پیس، این زوج در باشگاه برای تمرین با دوستان خود ملاقات می کردند و برای ورود به آن پول پرداخت کرده بودند.

“یکی از [employees] مثل این بود: “بچه ها آیا شما یک قلم علف هرز دارید؟” شما بچه‌ها بوی دود می‌دهید، پیس می‌گوید: «ما مثل این بودیم که «نه، ما فقط برای ادرار کردن به دستشویی رفتیم».

پیس می گوید که او و دوستانش مشغول تمرین بودند که کارمند با دو افسر پلیس آمد و به آنها گفت که باید آنجا را ترک کنند. او ادعا می کند که کارمند آنها را در حین اسکورت به بیرون سرزنش کرد و گفت: “به همین دلیل است که شما بچه ها نباید در دستشویی سیگار بکشید. دیگر اینجا نیایید.”

به گزارش BSO، نمایندگان حاضر در محل گزارش دادند که “گروه با صدای بلند، مشاجره و ایجاد اغتشاش”.

«یکی از آنها به مدیر اجرایی زنگ زد [of the facility] ودا کولمن رایت، مدیر دفتر اطلاع رسانی عمومی BSO در بیانیه ای گفت که یک نژادپرست بود و فریاد زد: “خفه شو عوضی.”

پیس می‌گوید که BSO او را گرفت و در پاسخ به این که گفته می‌شود به کارکنان سخن گفت، او را از دوستانش جدا کرد. او به یاد می آورد که به دوستانش گفته بود صبور باشند زیرا فکر می کرد همه چیز به آرامی به پایان می رسد. آنها در نزدیکی پیس بیرون ساختمان منتظر ماندند در حالی که او روبروی کیگان نشسته بود، کیگان به آنها دستور داد که عقب بمانند و چند قدمی از پیس فاصله بگیرند.

پیس می‌افزاید: «به این فکر می‌کنم که وقتی بقیه پلیس‌ها بیایند، صدای من را بشنوند و متوجه شوند که این وضعیت به اندازه‌ای نیست که تصور می‌شود.» ما هرگز کاری انجام ندادیم اما اینطور نشد.»

پیس می‌گوید که با وجود اینکه برای ورود به ورزشگاه پول پرداخت کرده است و زمانی که از او خواسته شد تا آنجا را ترک کند، این کار را انجام داده است، معاون به او توصیه کرده است که او را به دلیل تجاوز جنسی بازداشت کرده‌اند.

پیس می‌گوید: «او مدام می‌گفت که می‌خواهد من را به تخلف متهم کند. هیچ کاری نمی توانستم انجام دهم، بنابراین باید به مادرم زنگ می زدم تا اجازه دهد [her] بدانید که من در شرف حبس هستم.”

اما پیس ادعا می کند که کیگان به او گفته که نمی تواند با کسی تماس بگیرد. پیس مخالفت کرد و گفت که انجام این کار در حیطه حقوق اوست. هنوز نشسته بود، سعی کرد تلفن همراهش را به یکی از دوستانش بدهد.

آن موقع بود که معاون هجوم آورد و او را با خشونت روی زمین کشید.

این جوان 22 ساله به زندان منتقل شد و یک روز را پشت میله های زندان گذراند. این اتهامات به عنوان “پرونده نشده” در پرونده شهرستان ذکر شده است، به این معنی که دادستان های ایالت ممکن است تصمیمی در مورد پیگیری پرونده نداشته باشند. طبق BSO، گروه پیس اخطارهای تجاوز دائمی دریافت کرد که آنها را از بازگشت به ورزشگاه منع می کند.

پیس که در نارگیل کریک زندگی می‌کند و به عنوان جوشکار آموزش دیده است، می‌گوید که فکر می‌کرد معاونان قرار است حرفه‌ای عمل کنند و «به‌عنوان یک مرد بالغ» به این وضعیت رسیدگی کنند.

پیس می‌گوید: «انتظار نداشتم مورد ضرب و شتم قرار بگیرم.

کلمن رایت گفت که دفتر منطقه وستون BSO از این ویدئو که بیش از یک میلیون بازدید در TikTok جمع آوری کرده است، آگاه است.

کلمن رایت در بیانیه خاطرنشان کرد: «بر اساس خط مشی BSO، فرماندهی منطقه و بخش آموزشی در حال بررسی بازداشت هستند تا مشخص کنند که آیا نیروی مورد استفاده با آموزش و سیاست آژانس مطابقت دارد یا خیر.

به گفته BSO، معاون کیگان از سال 2002 روی این نیرو کار کرده است.

این اولین باری نیست که نمایندگان BSO به زور بیش از حد متهم می شوند، پس از اینکه ویدیوهای اقدامات آنها در رسانه های اجتماعی پخش شد.

در سال 2019، دو معاون پس از اینکه ضبط شدند در حال اسپری فلفل به دلوکا رول 15 ساله و کوبیدن صورت او به زمین در خارج از یک مک دونالد در تاماراک، با باتری متهم شدند. یکی از معاونان اتهام خود را رد کرد، در حالی که دیگری در دادگاه ژوئیه گذشته تبرئه شد.




دیدگاهتان را بنویسید