نکات ژانویه خشک از حرفه ای های بار میامی



این آخر هفته، میامیایی ها در سال جدید به دنیا خواهند پیوست.

همانطور که با سالی قدیمی خداحافظی می کنیم، سنتی است که برخی از عادت های بد را پشت سر بگذاریم و برای سال جدید تصمیم گیری کنیم. تصمیم‌گیری‌ها می‌توانند به سادگی پیاده‌روی در هر روز یا تغییر دادن شیر جو برای قهوه‌تان باشند، یا می‌توانند زندگی را تغییر دهند، مانند تصمیم به نقل مکان به یک شهر جدید یا ادامه تحصیل.

یک راه حل محبوب این است که “ژانویه خشک” را مشاهده کنید، که در آن تصمیم می گیرید به مدت یک ماه از نوشیدنی های الکلی خودداری کنید. با توجه به دانشکده پزشکی هاروارد، ژانویه خشک در سال 2012 به عنوان یک ابتکار بهداشت عمومی از Alcohol Change UK به عنوان راهی برای مردم برای تنظیم مجدد رابطه خود با الکل آغاز شد.

بن پاتس، شریک بیکر اند گری و سیلوستر، و یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره کوکتل، Unfiltered Hospitality، می‌گوید که به لطف بازار روزافزون ماکت‌های غیرالکلی، مشاهده ژانویه خشک آسان‌تر از همیشه است. ” دو رستوران او در منوی خود ماکت‌ها ارائه می‌کنند و پاتس اخیراً دو نوشیدنی بدون الکل برای رستوران تازه افتتاح شده Beauty & the Butcher در Coral Gables ساخته است. پاتس می گوید: “یکی قاطر هندوانه ای است که فوق العاده خوش طعم است و دیگری مارگاریتای خیار گلدار. آنها واقعا جالب هستند و به نظر می رسد که شما واقعاً یک نوشیدنی می نوشید.”

Potts از ارواح Lyre استفاده می کند، شرکتی که الکل های ضد صفر را در طعم هایی مانند آگاو بلانکو، مالت آمریکایی، عصای سفید و غیره ارائه می دهد. پاتس می گوید که ارواح طعم رام، ویسکی و جین را تکرار می کنند. این بار حرفه‌ای و خالق کوکتل نیز Seedlip را دوست دارد، یکی دیگر از شرکت‌های ارواح غیرالکلی که محصولاتی را با مواد گیاهی مختلف تولید می‌کند.

این ارواح نسبتاً جدید ضد صفر به بارمن‌های پاتس اجازه می‌دهند واقعا خلاق باشند. او می‌گوید: «در گذشته، اگر کسی الکل نمی‌نوشید، پیش‌فرض کرن‌بری و نوشابه بود. اکنون می‌توانیم یک کوکتل کامل را تجربه کنیم.

و پاتس می گوید که بارمن های خود را تشویق می کند تا با کوکتل های بدون الکل خلاقیت به خرج دهند. “من فکر می کنم این یک تمرین خوب برای هر بارمن است. ما لزوماً نوشیدنی های الکلی سرو نمی کنیم. ما نوشیدنی های خوشمزه سرو می کنیم.”

آلگرا آنجلو، سرپرست خانواده Vinya Hospitality، می‌گوید که اخیراً بیشتر حواسش به نوشیدن است. او می گوید: “من واقعا فکر می کنم ژانویه خشک فراتر از یک روند است. فکر می کنم یک حرکت واقعی است.” این فروشنده می گوید، اگرچه فروشگاه شراب Vinya دارای ارواح ضد صفر است، آنجلو یک کوکتل با آب میوه کم قند و یک نوشابه کم قند یا آب گازدار را ترجیح می دهد. او میکسرهای Betty Buzz Blake Lively را دوست دارد که اکنون در Publix در دسترس هستند. او می‌گوید: «آنها فوق‌العاده هستند و برای ساختن اسپریتزرهای سبک سرگرم‌کننده هستند.

آنجلو همچنین می‌گوید اگر ژانویه کاملاً خشک مناسب شما نیست، مصرف الکل را کاهش دهید. او می‌گوید: “من طرفدار شوق کوکتل کم الکل هستم. دوست دارم با ترکیبی از تکیلا و تکیلای بدون الکل مارگاریتا درست کنم.”

در پایان روز، آنجلو می‌گوید که چه انتخاب کنید که ژانویه خشک را مشاهده کنید – یا کمی از نوشیدن خود بکاهید، این سفر شخصی شماست.




دیدگاهتان را بنویسید