2022 در بررسی: دکو در داستان های سرگرمی به سال نگاه می کند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


سال 2022 این درام را از یک محاکمه هولناک به جدایی ستاره‌های بزرگ به ارمغان آورد، البته سالی پر از موسیقی جدید و نامزدی جایزه اسکار. در اینجا خلاصه ای از سال در زمینه سرگرمی است.

«تاپ گان: ماوریک» نیاز به سرعت را احساس کرد و در باکس آفیس رکورد شکست. در آخر هفته افتتاحیه، این فیلم 126 میلیون دلار فروش کرد که بعداً یک میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد.

پس از 13 سال، «آواتار» برای فیلم دنباله‌ای خود بازگشت، با کارگردانی جیمز کامرون که مخاطبان را برای یک ماجراجویی حماسی به دنیای پاندورا در «آواتار: راه آب» بازگرداند.

«پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» مارول پنج هفته متوالی رتبه اول را به خود اختصاص داد و ادای احترامی قدرتمند به ستاره فقید چادویک بوزمن ارائه کرد.

فصل جوایز با یک سیلی برای کریس راک به پایان رسید. در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، ویل اسمیت پس از شوخی با جادا پینکت اسمیت، کمدین را روی صحنه برد.

ویل بعدها برای بازی در «شاه ریچارد» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد و بعداً از آکادمی استعفا داد. او همچنین به مدت 10 سال از حضور در مراسم محروم شد.

فیلم «CODA» در بخش بهترین فیلم اسکار را به‌عنوان اولین فیلم با بازیگران غالباً ناشنوا که این عنوان را به خود اختصاص داد، تاریخ اسکار کرد و تروی کوتسور اولین بازیگر مرد ناشنوا بود که برنده اسکار شد.

محاکمه سرشناس بین جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد، شش هفته طولانی به طول انجامید و هیئت منصفه به نفع جانی در دعوای افترا 50 میلیون دلاری رای داد. در مرکز آن مقاله واشنگتن پست 2018 و اتهامات حمله به هر دو طرف قرار داشت.

جانی 10 میلیون دلار غرامت دریافت کرد و هیئت منصفه در یکی از دعوای متقابل آمبر، 2 میلیون دلار به او جایزه داد.

در سال شاهد موسیقی جدیدی از تیلور سویفت با آلبوم «نیمه شب» بود. آهنگ‌های آلبوم دهم او را به اولین هنرمند تاریخ تبدیل کرد که همه 10 رتبه برتر را در 100 بیلبورد به طور همزمان دارد.

Ticketmaster به سرعت تبدیل به ضدقهرمان Swifties شد، زیرا طرفدارانی که سعی داشتند بلیط‌های پیش‌فروش تور Eras Taylor Swift را دریافت کنند، شاهد سقوط سایت همراه با لغو فروش عمومی بودند.

بعداً، Ticketmaster به درخواست تیم تیلور، به شرکت کنندگان پیش فروش هواداران تأیید شده، یک عکس دیگر برای تماشای کنسرت Tay ارائه داد.

بیانسه همچنین با آلبوم خود “رنسانس” آهنگ های جدیدی را منتشر کرد. این آلبوم به سرعت صدرنشین همه ژانر بیلبورد 200 شد.

ملکه بی با 9 نامزدی به عنوان برترین نامزد جایزه گرمی 2023 می رود.

سال شاهد جدایی و آرایش فراوانی در میان نخبگان هالیوود بود.

تام بردی و ژیزل بوندشن پس از 13 سال زندگی مشترک، آن را کنار گذاشتند، در حالی که جهان شاهد بود که زوج قدرتمند بن افلک و جنیفر لوپز – وای، هنوز خیلی بامزه – دوباره به هم پیوستند و با هم ازدواج کردند.

در سال 2022 کیم کارداشیان و کانیه وست توافقنامه طلاق خود را نهایی کردند.

نام کانیه در طول سال به دلیل اظهارات یهودستیزانه‌اش در سرفصل‌های اخبار قرار داشت و باعث تعلیق او از اینستاگرام و توییتر شد و برندهایی مانند آدیداس او را مثل اینکه داغ است کنار گذاشتند.

قبل از اینکه با یک پست یهودی ستیزانه دیگر و به دلیل تحریک خشونت، قوانین توییتر را زیر پا بگذارد، اجازه بازگشت به توییتر را داشت.

سال نو مبارک!

حق چاپ 2022 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید