منابع می گویند که مقامات مظنون قتل دانش آموز آیداهو را در حالی که او از طریق کانتری به پنسیلوانیا می رفت، ردیابی کردند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش

[ad_1]

(سی ان ان) – منابع به سی ان ان گفتند که مقامات به دقت مرد متهم به قتل چهار دانشجوی کالج آیداهو را در حین رانندگی در سراسر کشور در حوالی کریسمس ردیابی کردند و چند روز پیش از دستگیری او در روز جمعه ادامه دادند.

به گفته شهرستان لاتا، برایان کریستوفر کوهبرگر، 28 ساله، در ایالت خود در پنسیلوانیا دستگیر شد و به چهار فقره قتل در درجه اول و همچنین سرقت جنایت در ارتباط با مرگ چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو با چاقو در ماه نوامبر متهم شد. دادستان بیل تامپسون

با این حال، بازرسان انگیزه مظنون یا اینکه آیا او قربانیان را می‌شناخت یا نه به طور علنی تایید نکرده‌اند. جیمز فرای، رئیس پلیس مسکو روز جمعه گفت که سلاح قتل نیز کشف نشده است.

در نزدیک به هفت هفته از زمانی که دانشجویان با ضربات چاقو در یک خانه خارج از دانشگاه پیدا شدند، محققان بیش از 300 مصاحبه انجام دادند و تقریباً 20000 نکته را در جستجوی مظنون بررسی کردند. اخبار مربوط به قتل‌ها – و مدت طولانی بدون مظنون یا اتفاقات مهم – جامعه دانشگاه آیداهو و شهر اطراف مسکو را که هفت سال است هیچ قتلی ندیده بود، متلاطم کرده است.

به گفته دو منبع مجری قانون که در جریان تحقیقات قرار گرفته اند، بازرسان کوهبرگر را به عنوان مظنون از طریق شواهد DNA و با تأیید مالکیت وی بر یک هیوندای النترا سفید رنگ که در نزدیکی صحنه جرم دیده شده است، شناسایی کردند.

این دانشکده تایید کرد که کوهبرگر که به گفته مقامات تنها چند دقیقه از صحنه قتل فاصله داشت، یک دانشجوی دکترا در بخش عدالت جنایی و جرم شناسی دانشگاه ایالتی واشنگتن است.

به گفته یک منبع مجری قانون، او در کراس کانتری با یک هیوندای النترا سفید رانندگی کرد و در نزدیکی کریسمس به خانه والدینش در پنسیلوانیا رسید. این منبع گفت که مقامات او را در حین رانندگی ردیابی می کردند و خانه پدر و مادرش را نیز زیر نظر داشتند.

به گفته این دو منبع مجری قانون، یک تیم نظارتی FBI او را به مدت چهار روز قبل از دستگیری تحت تعقیب قرار دادند، در حالی که مجریان قانون با دادستان‌ها کار می‌کردند تا دلایل احتمالی کافی برای به دست آوردن حکم جلب کنند.

منبع دیگری با آگاهی از این پرونده به سی ان ان گفت که از تکنیک های تبارشناسی ژنتیکی برای اتصال کوهبرگر به شواهد DNA ناشناس استفاده شد. این منبع گفت که DNA از طریق یک پایگاه داده عمومی برای یافتن همتایان بالقوه اعضای خانواده انجام شد و تحقیقات بعدی توسط مجری قانون منجر به او به عنوان مظنون شد.

بعد چه اتفاقی می افتد
سوابق نشان می دهد که کوهبرگر صبح روز جمعه در پنسیلوانیا محاکمه شد و بدون وثیقه در بازداشت به سر می برد.

جیسون لابار، رئیس بخش عمومی شهرستان مونرو، روز شنبه در بیانیه‌ای به سی‌ان‌ان گفت که کوهبرگر قصد دارد از جلسه استرداد خود صرف‌نظر کند تا انتقال خود را به آیداهو تسریع بخشد.

“آقای. لابار گفت: کوهبرگر مشتاق است که از این اتهامات تبرئه شود و مشتاق است که این مسائل را در اسرع وقت حل کند.

دادستان ها گفتند که حتی با متهم شدن یک مظنون، کار مجری قانون هنوز به پایان نرسیده است.

«این پایان این تحقیقات نیست. تامپسون جمعه شب گفت: در واقع، این یک شروع جدید است.

تامپسون از مردم خواست تا به ارائه نکات ادامه دهند و از هر کسی که اطلاعاتی در مورد مظنون دارد بخواهد «بیاید، با خط انعام تماس بگیرد، هر چیزی را که درباره او می‌دانید گزارش کند تا به بازرسان کمک کند».

از زمان قتل چهار دانش آموز – کیلی گونکالوز، 21 ساله; مدیسون موگن، 21; Xana Kernodle، 20; و Ethan Chapin، 20، برخی از اعضای جامعه ناامید شده اند زیرا بازرسان هنوز روایت کاملی از چگونگی وقوع شب ارائه نکرده اند. مقامات جزئیات محدودی از جمله فعالیت های قربانیان منجر به این حملات و افرادی که آنها را مظنون دانسته اند منتشر کرده اند.

فرای به خبرنگاران گفت که قانون ایالتی روز جمعه، اطلاعاتی را که مقامات می توانند قبل از حضور اولیه کوهبرگر در دادگاه آیداهو منتشر کنند، محدود می کند. تامپسون گفت که سوگندنامه علت احتمالی – که مبانی واقعی اتهامات کوهبرگر را شرح می دهد – تا زمانی که مظنون به طور فیزیکی در شهرستان لاتا، آیداهو باشد و حکم بازداشت آیداهو به او ابلاغ شود، مهر و موم شده است.

آنچه در مورد مظنون می دانیم
مقامات گفتند که کوهبرگر ساکن پولمن، واشنگتن، شهری است که در حدود 9 مایلی محل قتل ها فاصله دارد. دانشگاه در بیانیه ای تایید کرد که آپارتمان و دفتر وی در پردیس پولمن دانشگاه ایالتی واشنگتن صبح روز جمعه توسط نیروهای مجری قانون بازرسی شد.

بر اساس بیانیه ای که در وب سایت این مدرسه منتشر شده است، در ژوئن 2022، او تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه DeSales به پایان رساند، جایی که او همچنین در مقطع لیسانس بود. کالج به CNN تأیید کرد که او همچنین در سال 2018 مدرک کاردانی را از کالج جامعه نورث همپتون گرفت.

در یک پست Reddit که پس از اعلام دستگیری کوهبرگر حذف شد، یک محقق دانشجو به نام برایان کوهبرگر که با مطالعه دانشگاه دی سیلز مرتبط بود، به دنبال مشارکت در یک پروژه تحقیقاتی “برای درک اینکه چگونه احساسات و ویژگی های روانی بر تصمیم گیری هنگام ارتکاب جرم تاثیر می گذارد.”

در این پست آمده است: «به ویژه، این مطالعه به دنبال درک داستان پشت جدیدترین جرم جنایی شما، با تأکید بر افکار و احساسات شما در طول تجربه شما است.

CNN با یکی از محققین اصلی این مطالعه، استاد دانشگاه DeSales تماس گرفت، اما آنها از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کردند. دانشگاه به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

The-CNN-Wire™ & © 2022 Cable News Network, Inc.، یک شرکت Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید