واتیکان می‌گوید پاپ فرانسیس به دلیل تب، از جلسه خودداری می‌کند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


شهر واتیکان (AP) – واتیکان اعلام کرد پاپ فرانسیس از جلسات جمعه خودداری کرد زیرا پس از یک روز شلوغ به خصوص تب داشت.

کاردینال پیترو پارولین، شماره 2 واتیکان، گفت فرانسیس خسته است و این تب را به این دلیل نسبت داد که فرانسیس، یک به یک، بعدازظهر پنجشنبه با جمعیت بزرگی از بنیاد مدرسه خود احوالپرسی کرده بود.

به نقل از خبرگزاری لاپرس، پارولین گفت: «او می خواست به همه آنها سلام کند و احتمالاً در نقطه ای مقاومت خود را از دست داد.

آخرین باری که فرانسیس تب شدیدی داشت، در ماه مارس، پاپ 86 ساله به سرعت به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تشخیص داده شد که او به برونشیت حاد مبتلا است. او آنتی بیوتیک وریدی دریافت کرد و سه روز بعد مرخص شد.

یکی از مقامات واتیکان که خواست نامش فاش نشود، به دلیل اینکه صلاحیت صحبت در مورد سلامت پاپ را نداشت، تأیید کرده بود که فرانسیس روز جمعه هیچ کس را به دلیل «تب تب» پذیرایی نکرده است.

هیچ مخاطب رسمی برای جمعه برنامه ریزی نشده بود، اما فرانسیس یک دستور کار جداگانه، خصوصی و غیر رسمی از ملاقات با افرادی که در اقامتگاهش پذیرایی می کند را حفظ می کند.

فرانسیس هفته شلوغی را سپری کرده است و ریاست جلسه کنفرانس اسقفان ایتالیایی را بر عهده داشته است، در یک ملاقات بعد از ظهر پنجشنبه با بنیاد مدرسه خود Scholas Occurentes شرکت کرده است، و همچنین با چندین روحانی دیگر و بازدید از مقامات بلندپایه ملاقات کرده است.

او قرار است در روز یکشنبه در کلیسای سنت پیتر، مراسم عید پنطیکاست را برپا کند، و به نشانه این که انتظار می رود به سرعت بهبود یابد، واتیکان روز جمعه یک مخاطب رسمی جدید با رئیس جمهور ایتالیا، سرجیو ماتارلا، که برای دوشنبه برنامه ریزی شده است، اعلام کرد.

حق چاپ 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً در صندوق پستی خود به خبرنامه ما بپیوندید


دیدگاهتان را بنویسید