خوانده شده ترین اخبار میامی نیو تایمز در سال 2022


چرخش دیگری به دور خورشید، بررسی و انجام شد. هر ماه دسامبر، ما یک زنگ تقویم تنظیم می‌کنیم تا به ما یادآوری کند که با زحمت محاسبه کنیم که چه تعداد از شما، خوانندگان وفادار ما، روی هر پیوند خاص 2022 در سوسیس smorgasbord کلیک کرده‌اید که آن را «اخبار» می‌نامیم.

همانطور که آقای لترمن قابل احترام از ویژگی های ترفندهای احمقانه حیوان خانگی و ترفندهای احمقانه انسان می گوید: این فقط یک نمایشگاه است. این یک مسابقه نیست. لطفاً شرط بندی نکنید.”

بدون مقدمه، شمارش معکوس رسمی سال 2022 در اینجا آمده است. و چه سالی بود…

برای بزرگنمایی کلیک کنید

پورنی، آره اما اوه، پس میامی!

مفهوم هنرمند BangBros

10. دوباره وارد BangBros شوید! تهیه‌کننده پورن پیشنهاد 10 میلیون دلاری Miami Heat Arena را برای نام‌گذاری مجدد ارائه کرد، توسط رایان یوسفی

در عرض چند روز، میلیاردها دلار سرمایه‌گذاران خارج می‌شوند، خانه Heat بی‌نام است، مردی که به نظر می‌رسد اگون اشپنگلر زنده شده، پسر پوستر جدیدی برای خطرات ارزهای دیجیتال است. نه تنها چیزی شبیه به یک فیلم است، بلکه بدون شک یک فیلم خواهد بود. این فقط یک سوال است که چه کسی کارگردانی و بازیگری می کند.

BangBros را وارد کنید. خب، از نظر فنی، دوباره وارد BangBros شوید.

هر چقدر هم که عجیب به نظر می رسد، حتی عجیب تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

همچنین ببینید: باشگاه بوبی ترپ استریپ پیشنهاد رقابتی 5 میلیون دلاری برای حقوق نامگذاری سالن هیت میامی ارائه می کند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

کلانتر کارمین مارسنو تابلوهای مخصوص حیاط دارد که صورتش روی آنهاست و پیامی برای فروشندگان مواد مخدر دارد.

عکس از اداره کلانتری شهرستان لی

9. شهرستان لی از تخلیه زندان واقع در منطقه تخلیه صرف نظر کرد، توسط الکس دلوکا

با نزدیک شدن طوفان ایان به سواحل جنوب غربی فلوریدا، به بیش از دو میلیون نفر از ساکنان فلوریدا گفته شد که محل را تخلیه کنند. هنگامی که طوفان در 28 سپتامبر به ساحل آمد، محله های با بادهای رده 4 را از بین برد و طوفان مخربی را به همراه آورد که بلوک های شهری را در شهرستان لی به زیر آب برد.

اما در حالی که بیش از دو روز بود که دستور تخلیه اجباری در سراسر این شهرستان صادر شده بود و تعداد زیادی از ساکنان را به سمت داخل ایالت فرار می‌کردند، یک گروه در مسیر مستقیم طوفان بدون هیچ گزینه‌ای برای ترک باقی ماندند.

به گفته آنیتا ایریارته سخنگوی کلانتر شهرستان لی، دفتر کلانتر کارمین مارسنو از تخلیه زندانیان از زندان 457 تختی فورت مایرز در مرکز شهر خودداری کرد زیرا طوفان ایان به وضعیت رده 5 نزدیک شد و در منطقه بسته شد.

همچنین ببینید: سرسخت در برابر جنایت، مشتاق برای توجه: با کلانتر “قانون و نظم” فلوریدا آشنا شوید

برای بزرگنمایی کلیک کنید

یک مطالعه جدید نشان داد که این کشنده ترین بزرگراه به طول یک مایل در کشور است.

از طریق 1 Point21 Interactive، Elk & Elk

8. مطالعه: I-95 در فورت لادردیل مرگبارترین مایل در آمریکا است، توسط جس سوانسون

در ماه مه گذشته، زنی که در حال رانندگی یک خودروی شاسی بلند مرسدس بنز بود، تقریباً 20 فوت از سطح شیب دار ورودی جنوب به I-95 از جاده State 84 در فورت لادردیل سقوط کرد. او پس از یک تصادف وحشتناک مشابه که دو مرد را با یک SUV کادیلاک به بیمارستان فرستاد، به نرده‌ای بتنی برخورد کرده بود که به تازگی تعمیر شده بود.

در حالی که این سه قربانی جان سالم به در بردند، 24 نفر در 23 تصادف اتومبیل بین سال های 2000 تا 2019 در امتداد همان مسیر I-95 بین I-595 و State Road 84 جان خود را از دست دادند، که اکنون به عنوان “مرگبارترین مایل در آمریکا” شناخته می شود. مطالعه توسط آژانس دیجیتال 1Point21 Interactive و شرکت حقوقی صدمات شخصی Elk & Elk.

همچنین ببینید: مرگبارترین مایل دوباره ضربه می زند

برای بزرگنمایی کلیک کنید

این حکم فدرال به شفافیت جدیدی در زمینه قانونی مبهم در مورد محصول کنف کمک می کند. اما برای فلوریدا چه معنایی دارد؟

7. معنای حکم فدرال Delta-8 THC برای فلوریدا چیست؟، توسط الکس دلوکا

خبرهای مهمی در زمینه حشیش وجود دارد.

حکم اخیر دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار نهم مجدداً تأیید می کند که Delta-8 THC واقعاً در سراسر کشور توسط لایحه مزرعه 2018 قانونی شده است که به طور فدرال کنف و سایر گیاهان شاهدانه را که حاوی غلظت بسیار پایین THC Delta-9 هستند قانونی می کند.

پوشش بیشتر شاهدانه را می توان در اینجا یافت.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

این موجود در اوایل این هفته در تامپا مشاهده شد.

اسکرین شات از طریق @Blizzjuuheardd on توییتر

6. رون مگیل موجود اسرارآمیز تامپا را شناسایی می کند – و این موجود در میامی نیز زندگی می کند، توسط جاشوا سبالوس

روز دوشنبه، کاربر توییتر @Blizzjuuheardd عکسی از یک حیوان زمینی خزنده با عنوان، “پسر این چه لعنتی است!

یکی از کاربران نوشت: «خرس مبتلا به آلوپسی»، که نظرش با پاسخ هایی با حضور ویل اسمیت بازیگر در مراسم اسکار همراه شد، اشاره ای به شوخی کمدین کریس راک درباره وضعیت پزشکی همسر اسمیت که منجر به سیلی بدنام شد.

در نهایت، یک متخصص حیات وحش فلوریدا جنوبی توانست این راز را پنهان کند.

رسیده توسط زمان جدید ران مگیل، سخنگوی باغ وحش میامی، روز سه‌شنبه تلفنی، موجودی را که در عکس مشاهده می‌شود به عنوان یک حیوان – البته بسیار بیمار – شناسایی کرد که در میامی و سایر بخش‌های فلوریدا یافت شده است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

حمل و نقل پرستار بچه جزیره فیشر (تصور هنرمند)

5. خانواده جزیره فیشر فوراً به دنبال پرستار بچه با مبلغ 120000 دلار در سال هستند، توسط الکس دلوکا

آیا تا به حال رویای تبدیل شدن به یک مری پاپینز مدرن را داشته اید که درآمد شش رقمی به دست می آورد و در یکی از غنی ترین کدهای پستی کشور کار می کند؟

خب، این فرصت شماست.

نه روز پیش، یک خانواده محلی به ظاهر مرفه اما ناشناس شغلی را برای “دایه تمام وقت و معلم آداب” در Indeed پست کردند. غرامت: “120000 دلار در سال به اضافه مزایا.”

کاندیدای ایده‌آل، در پست، «بزرگ و مهربان» است و «کودکان را دوست دارد». کاندیدای ایده آل دارای حداقل سه سال سابقه پرستاری یا پرستاری از کودک، دو سال سابقه تدریس در کلاس درس و گواهینامه رانندگی معتبر است. انتظار می رود این ساعات از 11 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه ادامه داشته باشد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

ران دیسانتیس، BD

عکس جو رادل از طریق گتی ایماژ

4. “دیستوپیای مثبت”: قاضی فدرال قانون توقف WOKE فلوریدا را مسدود می کند، توسط الکس دلوکا

یک قاضی فدرال دستور مقدماتی را علیه قانون به اصطلاح Stop WOKE فلوریدا صادر کرده است و بر اجرای قانون بحث برانگیز ایالتی که آموزش نژادپرستی سیستماتیک در مدارس دولتی را محدود می کند، ترمز می کند.

در حکمی 139 صفحه ای، مارک واکر قاضی ناحیه ایالات متحده در تالاهاسی، قانون Stop WOKE را که اکنون به عنوان قانون آزادی فردی شناخته می شود، که توسط فرماندار ران دیسانتیس حمایت شده بود، محکوم کرد. قاضی حکم داد که این قانون با منع معلمان فلوریدا از بیان دیدگاه‌های خاص در کلاس‌های درس دانشگاه، در حالی که اجازه «بیان بدون محدودیت دیدگاه‌های مخالف» مورد علاقه ایالت فلوریدا را می‌دهد، متمم‌های اول و چهاردهم را نقض می‌کند.

واکر نوشت: «این یک دیستوپیایی مثبت است. “باید ناگفته نماند که اگر آزادی اصلاً معنایی دارد، به معنای حق گفتن به مردم چیزی است که نمی خواهند بشنوند.”

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Books & Books با افتخار موضع خود را در مورد ممنوعیت کتاب نشان می دهد.

عکس کتاب و کتاب

3. بیش از 200 کتاب ممنوعه در فلوریدا و آنچه کتابفروشان میامی درباره آن باید بگویند، توسط الکس دلوکا

بر اساس گزارش PEN America، که رویدادهای ممنوعیت کتاب را دنبال می کند، فلوریدا سومین تعداد موارد ممنوعیت کتاب مدرسه در این کشور را به خود اختصاص داد و تنها پس از تگزاس و پنسیلوانیا قرار گرفت. در حالی که از روزهای می‌فلاور کتاب در آمریکا ممنوع شده است، اخیراً افزایش بی‌سابقه‌ای از والدین، فعالان و مقامات منتخب وجود داشته است که تعداد زیادی کتاب از کلاس‌ها و کتابخانه‌ها ممنوع شده است.

میچل کاپلان، مالک Books & Books می گوید: “این بسیار ناراحت کننده است. اما با توجه به اینکه سیاست امروز ما کجاست، تعجبی ندارد که ممنوعیت کتاب و این مسائل تفرقه افکن فرهنگی برای بیان یک بیانیه سیاسی یا کسب امتیاز سیاسی مورد سوء استفاده قرار می گیرد.” زمان جدید. زبان در برخی از این لوایح مبهم است. اساساً مربیان را در تاریکی رها می کند».

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Chaz Stevens از Deerfield Beach درخواست کرده است که مدارس دولتی Miami-Dade و Broward County کتاب مقدس را ممنوع کنند.

2. درخواست خداناباوران فلوریدا برای ممنوع کردن کتاب مقدس در مدارس میامی داد و بروارد، توسط جاشوا سبالوس

از ژوئیه سال 2021، بیش از 200 کتاب در مناطق مختلف مدرسه در سراسر فلوریدا ممنوع شده است، ایالتی که سومین ایالتی است که از نظر تعداد موارد ممنوعیت کتاب مدرسه در ایالات متحده آمریکا را در خود جای داده است. 1467، که به افراد اجازه می‌دهد تا کتاب‌های موجود در کلاس‌های مدرسه و کتابخانه‌ها را به چالش بکشند و آن‌ها را ممنوع کنند، و مجموعه‌ای از قوانین «ضد بیداری» ظاهراً با هدف توانمندسازی والدین برای محافظت از ذهن تأثیرپذیر فرزندانشان.

با در نظر گرفتن این موضوع، فعال سیاسی محلی چاز استیونز از دیرفیلد بیچ این وظیفه را بر عهده گرفته است که کتاب دیگری را به فهرست طولانی اضافه کند: کتاب مقدس. این هفته، در نامه‌هایی به ناظران هشت ناحیه مدرسه در فلوریدا – از جمله مدارس دولتی شهرستان میامی داد (MDCPS) و مدارس دولتی شهرستان بروارد (BCPS) – استیونز، یک ملحد شناخته شده، از مناطق درخواست می‌کند که کتاب مقدس مسیحی را از کلاس‌های درس ممنوع کنند. و کتابخانه ها با استناد به گنجاندن موضوعات نامناسب آن.

همچنین ببینید: مقامات دولتی “شیطون” هدایایی از دوشاخه های بزرگ باسن دریافت می کنند

برای بزرگنمایی کلیک کنید

تصاویری از حساب توییتر سناتور مارکو روبیو

1. حامی روبیو که در حین کاوش در Hialeah شناسایی شد مورد حمله قرار گرفت، ظاهراً دارای گذشته برتری طلبانه سفیدپوستان است، توسط الکس دلوکا و جاشوا سبالوس

یکی از طرفداران برتری نژاد سفید سابق که زمانی معروف به “کنفدراسیون کوبایی” بود، شب گذشته در هیاله در حین تلاش برای کمپین سناتور آمریکایی مارکو روبیو به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته وینس مدل، رئیس باشگاه جمهوری خواهان میامی اسپرینگز، کریستوفر مونزون یکشنبه شب، 23 اکتبر، در حال قدم زدن در پارک آملیا ارهارت در هیالیه بود که توسط گروهی از مردان مورد حمله قرار گرفت.

مونزون به عنوان نایب رئیس باشگاه جمهوری خواهان میامی اسپرینگز خدمت کرده است و یکی از اعضای سابق گروه ملی گرای سفیدپوست فلوریدا لیگ جنوب است.

مدل می‌گوید که یکی از مهاجمان سنگین در طول حمله بیشتر جراحات مونزون را وارد کرد که باعث شد صورت مونزون زخمی شده و به شدت کبود شده باشد. Monzon در حال حاضر در بیمارستان HCA Florida کندال تحت درمان است.

همچنین ببینید: جزئیات ضرب و شتم وحشیانه حامی روبیو، ملی‌گرای سابق سفیدپوست آشکار می‌شود




دیدگاهتان را بنویسید