کارهایی که باید در میامی انجام دهید: فانک فست در مرکز نمایشگاه نمایشگاه 30 تا 31 دسامبر 2022



آخر هفته شب سال نو در میامی خیلی بدتر شده است.

سال جدید را با مجموعه ای پر ستاره از هنرهای آر اند بی، فانک، و هیپ هاپ در جشنواره فانک میامی برگزار کنید. با بازگشت به جنوب فلوریدا برای اولین بار در پنج سال گذشته، فانک فست در نمایشگاه نمایشگاهی شهرستان میامی-دید در 30 تا 31 دسامبر برگزار می شود.

علاقه مندان به R&B می توانند انتظار استعدادهای متنوعی را داشته باشند که چندین دهه را در بر می گیرد. در روز جمعه، مری جی. بلیج، جیزی، کارل توماس و آنتونی همیلتون جشنواره دو روزه را آغاز می‌کنند، در حالی که لورین هیل، جازمین سالیوان، ریک راس، تی‌آی و غیره برای جشن‌های شنبه صورت‌حساب می‌شوند. لئو بنت، بنیانگذار فانک فست، می‌گوید شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند منتظر اجرای شگفت‌انگیز و یک نان تست شامپاین شمارش معکوس در طول اجرای هیل باشند.

بنت می‌گوید: «ما از اینکه برای آخر هفته شب سال نو اینجا هستیم، هیجان‌زده هستیم زمان جدید. او ادامه می دهد: “تجربه ما مانند رفتن به یک آشپزی بزرگ خانوادگی است که در آن می توانید موهای خود را رها کنید، نگرانی های خود را از بین ببرید و تمام استرس ها را کنار بگذارید. ما می خواهیم محیطی از افراد خوب، موسیقی خوب و اوقات خوش را فراهم کنیم.” “هدف ما ارائه سرگرمی های درجه یک است. ما بیش از 50 فروشنده مواد غذایی، کامیون های مواد غذایی، چادرهای نوشیدنی و فروشندگان کالا داریم. این یک فضای جشن خواهد بود.”

از زمان آغاز به کار خود در سال 1994، فانک فست فضایی برای افراد سیاه پوست و قهوه ای ایجاد کرده است تا موسیقی را که فرهنگ را شکل داده است جشن بگیرند. این سازمان که طولانی ترین جشنواره R&B در کشور است، بیش از 100 جشنواره موسیقی در فضای باز در سراسر جهان برگزار کرده است. برای بیش از دو دهه، صحنه فانک فست میزبان نمایش هایی مانند Outkast، Babyface، Jodeci، Rick Ross، و Erykah Badu در شهرهایی مانند ممفیس، آتلانتا، واشنگتن، دی سی و تامپا بوده است.

فانک فست همچنین با شهر شمال میامی همکاری کرد تا در طول هفته میزبان رویدادهای اجتماعی باشد. روز چهارشنبه، یک اجلاس ادبی مالی رایگان در مرکز اجتماعی اسکات گالوین برگزار شد، با پانل هایی با تمرکز بر ایجاد مزاحمت های جانبی و ایجاد ثروت نسلی. این انجمن از افراد مشهور، سیاستمداران و کارآفرینان محلی مانند ریک راس، عمو لوک، شهردار شهرستان میامی داد، دانیلا لوین کاوا، و رئیس بانک OneUnited و مدیر ارشد اجرایی تری ویلیامز تقدیر کرد.

روز پنجشنبه، مسابقات گلف خیریه فانک فست، که به نفع سازمان غیرانتفاعی Lifting as We Climb است، در کلوپ کشوری سواحل میامی برگزار شد و مراسم آغازین فانک فست در پارک گلف استریم بعد از ظهر برگزار شد.

بنت می‌گوید که برای فانک فست امسال هیجان‌زده است تا سنت این رویداد را برای برقراری ارتباط بین خوش‌گذران به موسیقی، اجتماع و سرگرمی ادامه دهد.

او می گوید: «این فرهنگ ماست. “بسیاری از موسیقی برای من انرژی است. این چیزی است که جامعه و فرهنگ ما را هدایت می کند. بسیاری از این موسیقی از فانک و دوران جیمز براون آمده است، بنابراین ما این را به عنوان یک فرهنگ انتخاب کردیم و آن را به این نقطه رساندیم، و این فقط بزرگ‌تر می‌شود. من از اجرای بسیاری از هنرمندان هیجان‌زده هستم، زیرا آنها نمایش‌های زیادی در سراسر کشور اجرا نمی‌کنند. حضور این نام‌های بزرگ روی صحنه در این آخر هفته احساس خوبی دارد که در سال 2023 زنگ بزنیم.”

در مورد اجراهای غافلگیرکننده ای که قرار است این آخر هفته روی صحنه برود، بنت می گوید شرکت کنندگان باید منتظر بمانند و ببینند. بلیت‌ها همچنان از طریق وب‌سایت فانک فست برای خرید موجود است و شنبه و یکشنبه ساعت 11 صبح در گیشه عرضه می‌شوند.

فانک فست. 2 بعدازظهر جمعه، 30 دسامبر، و شنبه، 31 دسامبر، در Miami-Dade Fairgrounds & Expo Center، 10901 SW 24th St., Miami. funkfesttour.com. قیمت بلیط از طریق etix.com 65 تا 425 دلار است.




دیدگاهتان را بنویسید